معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مردم ایران فتنه‌گری فتنه‌گران ۸۸ را فراموش نخواهند کرد گفت: در جامعه‌ای که چند‌صدایی ایجاد می‌شود باید ببینیم امام جامعه چه می‌گوید و صدای امام ما چیست.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۱۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی امروز در نشست بصیرتی با اصناف و بازاریان کرمان که در مسجد وکیل بازار کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه تعداد زیادی را در فتنه 88 برای براندازی نظام اسلامی آموزش داده بودند اظهار داشت: شعار مرگ بر اصل ولایت‌فقیه سر می‌دادند و مساجد مسلمانان را در روز عاشورا آتش زدند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در اهمیت جایگاه امات و ولایت گفت: در قرآن کریم آمده است که کسانی که خدا و رسول خدا را اطاعت کنند خدا آنها را با منعمین درگاه خداوند مهشور می‌کند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سوره نسا شرط تائید ایمان مومنین را سه موضوع عنوان می‌کند افزود: مومنین واقعی کسانی هستند که وقتی چند‌صدایی در جامعه ایجاد شد، مرجعیت دینی آنها، پیغمبر‌(ص) باشد.

وی با اشاره به اینکه شرط دوم آن است که وقتی که مرجعیت دینی پیامبر(ص) را پذیرفتیم از دل و جان بپذیریم و از نفاق دوری کنیم افزود: شرط سوم آن است که در عمل هم نشان بدهیم که مرجعیت حل مشکلات و مرجعیت دینی وجود نازنین پیغمبر‌(ص) است.

کمالی با بیان اینکه امام صادق‌(ع) فرمود آدمی که برای مرجعیت دینی چرا و چگونه می‌آورد مشرک است خاطر‌نشان کرد: در جامعه‌ای که چند‌صدایی ایجاد می‌شود باید ببینیم امام جامعه چه می‌گوید و صدای امام ما چیست.

وی با اشاره به اینکه اختلافات سیاسی تا جایی امکان دارد که مرجعیت دینی را قبول داشته باشند گفت: در دوران فتنه 88 رهبر معظم انقلاب به‌عنوان مرجعیت دینی اعلام کرد که تمام کنید اما اردوکشی خیابانی راه انداخته و مردم را به مقابله با نظام ترویج می‌کردند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه کسی که حکم ولی‌فقیه و امام خویش را بشنود و عمل نکند مشرک دین است افزود: قرآن خطاب به مومنین می‌فرماید، فکر نکنید، همین که گفتید مومن هستیم ما شما را امتحان نخواهیم کرد و مومن همیشه در معرض امتحان الهی است.

وی فتنه 88 را یکی از امتحانات الهی دانست و تصریح کرد: تاریخ 150 سال گذشته ایران سرشار از درس و عبرت است که چه کسانی فرهنگ غرب را وارد کشور کردند و چگونه در انحراف مردم نقش داشتند.

کمالی با بیان اینکه امروز نیز دشمن به نام دین به‌سراغ ما آمده است و باید هوشیار باشیم گفت: دشمن پروژه دینی راه انداخته و علمداران این پروژه دینی که دشمن راه‌اندازی کرده از به ظاهر دینمداران هستند و افرادی با لباس روحانیت به مخالفت با دین آمدند و باید بصیرتمان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمود ما شیعه لندنی و سنی آمریکایی را نمی‌خواهیم افزود: هیئت‌های مذهبی باید هوشیار باشند و مراقبت کنند اینگونه سخنرانان را به مجالس نیاورند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه دشمن جنگ رسانه‌ای و انواع موسسات که علیه فرهنگ اسلامی مردم در کشور کار کنند، راه انداخته است اظهار داشت: مردم ایران فتنه‌گری فتنه‌گران 88 را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات