فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد گفت : ۹ دی پاسخ دندان‌شکن امت با بصیرت ایران به استکبار جهانی و منافقان داخلی است که بدانند هنوز این امت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و به هیچ قیمتی دست از این انقلاب نخواهند شست و همچنان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۰۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد مصطفی ترابی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد با اشاره به اهمیت گرامیداشت حماسه ۹دی، اظهار داشت: با کالبد شکافی فتنه ۸۸ و حماسه ۹دی متوجه می‌شویم که جریان نفاق و ضدانقلاب با پوشش و شعار انقلابی برای ایجاد انحراف اساسی در انقلاب شکل گرفته بود.

۹ دی به استکبار نشان داد هنوز این امت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند

وی در ادامه افزود: آن جریان فتنه چهره خود را که مملو از مخالفت با انقلاب و ارزش‌های اسلامی بود زیر نقاب دفاع از ارزش‌های اسلامی پنهان و به عرصه مبارزه با انقلاب وارد میدان شد.

فرمانده ناحیه اشتهارد بیان داشت: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد و این روز در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله و ماندگار شد.

مصطفی ترابی خاطرنشان کرد: ۹ دی پاسخ دندان‌شکن امت با بصیرت ایران به استکبار جهانی و منافقان داخلی است که بدانند هنوز این امت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و به هیچ قیمتی دست از این انقلاب نخواهند شست و همچنان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه خواهند داد.

وی متذکر شد: حضور پرشور مردم سبب شد فتنه ۸۸ از بین رود و دشمنان دین را نسبت به انقلاب مأیوس و ناامید کنیم و هر کجا که مردم در صحنه حضور آگاهانه و پر شور داشته باشند دیگر تاریخی مثل تاریخ کوفه و و روز عاشورا اتفاق نخواهد افتاد.

فرمانده سپاه اشتهارد در پایان تاکید کرد: دشمنان این نظام مقدس هر لحظه کشور را رصد می‌کنند و هر دفعه فتنه ای جدید در عرصه داخلی و بین المللی طراحی می کنند و امروز به دنبال ناامید و مأیوس کردن مردم از انقلاب اسلامی هستند و متأسفانه برخی نیز دانسته و یا ندانسته مجری طرح ریزی آنان می شوند. اما انشاالله با روشنگری ها و هدایت ها و بصیرت بخشی امام خامنه ای عزیز و هوشیاری و آگاهی مردم دلیر و بزرگوارمان تمام نقشه های دشمنان زبون و پست نقش برآب خواهدشد و روز به روز بر عزت و اقتدار ایران و اسلام عزیز افزوده خواهدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها