نماینده سابق مردم تهران در مجلس :

از کنار مذاکره با آمریکا کمکی برای مردم ایران ایجاد نمی‌شود

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ کودتا علیه جمهوری اسلامی بود، گفت: از کنار مذاکره با آمریکا کمکی برای مردم ایران ایجاد نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۹۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام حمید رسایی در مراسم پاسداشت یوم‌الله 9 دی که صبح امروز در مسجد امام صادق(ع) کوی کارمندان شمالی برگزار شد، با گرامیداشت سالروز یوم‌الله 9 دی اظهار داشت: یوم‌الله به روزی اطلاق می‌شود که بعد از 8 ماه فتنه‌گری و خیانت در حق نظام جمهوری اسلامی اراده الهی و مردم بر فتنه پیروز شود.

از کنار مذاکره با آمریکا کمکی برای مردم ایران ایجاد نمی‌شود

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 9 دی نقطه خروش مردم علیه فتنه‌گران بود، افزود: برخی در ایام فتنه با نوشتن نامه‌های بدون سلام آتش فتنه را نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه عده‌ای ابزار دشمن در سال 88 شدند و عصبانیت دشمنان از انتخابات پرشور سال 88 را نادیده گرفتند، اضافه کرد: رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه سال 88 حجت را بیان کردند که باید اعتراض به انتخابات از راه‌های قانونی دنبال شود ولی بازهم سران فتنه در آتش اغتشاشات جامعه دمیدند و رسانه‌های بیگانه برای برهم‌زدن انتخابات 88 برنامه‌های زیادی انجام دادند.

رسایی با اشاره به اینکه رسانه‌های بیگانه با نمادهای اسلامی به جنگ جمهوریت ایران آمدند، گفت: در ادامه فتنه سال 88 انتخابات بهانه‌ای برای فتنه‌گران بود و در فتنه سال 88 زدن اصل نظام ملاک فتنه‌گران و دشمنان انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: پاسداشت مراسم 9 دی برای این مورد است که موارد فتنه سال 88 بازخوانی شود و برای تمام مردم باید روشن شود که ملاک حال فعلی انسان است.

نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه در جنگ نرم با فکر و عقاید مواجه هستیم، تصریح کرد: مرور تاریخ نشان می‌دهد که هر 10 سال یک فتنه جدیدی به وجود می‌آید و در سال 67 اولین فتنه اصلی در داخل جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه سال 78 نیز فتنه‌ای در مقابل نظام اسلامی ایجاد شد و هدف اصلی این افراد از بین بردن ولایت فقیه و استکبارستیزی بود، ادامه داد: افرادی در مجلس ششم از ترس آمریکا کار انقلاب اسلامی را تمام شده نشان دادند ولی رهبری عاملی امن برای نظام اسلامی در مقابله با خطرات بود.

رسایی با اشاره به برگزاری کنفرانس برلین که آغاز سقوط اصلاحات آمریکایی نزد ملت ایران بود، تاکید کرد: فتنه سال 88 کودتا علیه جمهوری اسلامی بود و در مقابل ریزش‌های سال 88 نیز رویش‌های زیادی در بین جوانان انقلابی برای جمهوری اسلامی ایجاد شد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: آمریکا اصل و اساس نظام اسلامی را قبول ندارد پس هیچ زمانی تحریم‌ها را علیه مردم ایران کاهش نمی‌دهد و باید با ساختار داخلی و اقتصاد مقاومتی کار کرد و از کنار مذاکره با آمریکا کمکی برای مردم ایران ایجاد نمی‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها