امام جمعه فلارد لردگان درجلسه هماهنگی اجتماع حماسه 9دی گفت:عشق به اسلام ناب و ولایت مردم را در۹دی به صحنه آورد.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۸۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام سیدمحمدباقربخشاش پور با تسلیت وفات حضرت معصومه(سلام الله علیها) و گرامیداشت هفته بصیرت گفت: عشق به اسلام ناب و ولایت مردم را در۹دی به صحنه آورد.

امام جمعه فلارد افزود: هیچ جناح و گروه خاصی و یا حزبی درخلق این حماسه بزرگ نقش نداشت ، در تمام عرصه های نظامی یک چیز باعث به صحنه آمدن مردم شده آنهم نقش ولایت و رهبری است زیرا اتصال رهبری و نظام به دین مبین اسلام است.

وی ادامه داد:با توجه به برنامه ریزی های دشمنان خارج ازکشور فتنه با ادعای تقلب آغاز و سپس اردوکشی های خیابانی و سردادن بعضی شعارها اهانت به حضرت امام (ره) پاره کردن عکس امام شعار علیه اصل ولایت فقیه و به آتش کشیدن عزاخانه امام حسین علیه السلام در عاشورا ادامه یافت.

حجت الاسلام بخشاش پور گفت: اقدامات فتنه گران به همه فهماندکه دشمنان با هدف براندازی اسلام ناب این فتنه را طراحی کردند،واگر حماسه خیل مردم در ۹دی نبود معلوم نبودچه برسر این مملکت می آمد .

امام جمعه فلارد ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به نظام  ستون  و خیمه ولایت را نشانه رفتند، مردم دلداده دین و ولایت برای همیشه حرفشان را در میدان عمل زدند و فریاد زندند" ولایت فقیه  خط قرمز است".

وی گفت: اما اینکه برخی سوار بر موج فتنه شدند به خاطر فضای غبار آلود بوده که تشخیص سخت است اگر مطالبه حق بود باید از مجاری قانون دنبال می شد اما این همه کشتار وهزینه گذاشتن روی دست مردم ونظام معلوم بود انتخابات بهانه است واصل نظام را نشانه است.

حجت الاسلام بخشاش پور اظهار کرد:ملت ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی در سراسر کشور خروشید و دشمنان و فتنه گران این با هم شکست خوردند.

دراین جلسه باحضور امام جمعه ،بخشدار، شهردار،فرمانده نیروی انتظامی، مسئول اداره آموزش وپرورش. حوزه بسیج خواهران. روحانی مستقر در شهرخنگ،فرمانده گردان امام حسین علیه السلام ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام و مدیر هیئت رزمندگان اسلام  فلارد حضور داشتند.

ارسال نظرات