خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود به مناسبت حماسه عاشورایی ۹ دی
بسیج دانشجویی شاهرود در بیانه‌ای به مناسبت نه دی تاکید کرد: ۹ دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه‌های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۸۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج دانشجویی شاهرود در بیانه‌ای به مناسبت نه دی تاکید کرد: ۹ دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه‌های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
باسمه تعالی
فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ"
تاریخ ۳۶ ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت‌های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت‌های هسته‌ای از نمونه‌های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می‌باشد؛ و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبّرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.
فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از دیگر نقشه‌ها و ترفند‌های معاندان و مغرضان نظام بود؛ که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی ۸۸ نقش بر آب شد. این حادثه عظیم و فراموشناشدنی در حالی شکل گرفت که فتنهگران داخلی با هدایت مستقیم استکبار جهانی تلاش میکردند تا فضای کشور را به آشوب بکشانند و به خیال خام خود، مردم را نسبت به انقلاب ناامید سازند. آنان از این نکته غافل بودند که ملتی که با حسین بن علی (ع) و قیام خونین عاشورا عهد بسته است، ظلم و ستم و فتنهگری را تحمل نمیکند و با همان روح عاشورایی به خروش میآید و حماسه‌های عظیم خلق میکند.
پیام اصلی مردم در ۹ دی، پایبندی همیشگی به عاشورای حسینی، نفی سلطه زورگویان و زیادهخواهان، پیروی از راه امام و شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیتالله العظمی امام خامن‌های (مدظلهالعالی) و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
۹ دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه‌های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب را متجلی ساخت.
این تجلی پیشتر نیز در عرصه دفاع مقدس و عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد به ظهور رسیده بود و در ۹ دی بار دیگر در ابعاد سیاسی، اجتماعی متجلی گشت و مردم صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود به نظام اسلامی از عمق جان معتقدند و لحظه‌ای در دفاع، حمایت و حراست از آن کوتاهی نخواهند کرد.
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود در سالگرد این واقعه عظیم، ضمن پاسداشت یوم الله ۹ دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزش‌های دین مبین اسلام و این نظام الهی تاکید کرده و به دفاع جانانه جوانان پر شور و ولایی این سرزمین، از حریم مقدس ولایت و فرامین، ولی فرزانه انقلاب، مباهات می‌کند.
"ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم"
ارسال نظرات
پر بیننده ها