خبرهای داغ:
در دهه بصیرت صورت گرفت:

شورای اداری شهرستان آبیک

شورای اداری شهرستان آبیک در دهه بصیرت برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۶۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سردار رحیم نوعی اقدم با گرامیداشت ایام میثاق امت با ولایت بیان کرد:مسئولین نخبگان و گل های سر سبد این مملکت هستند و مردم هم عائله شما هستند و جایگاه برجسته ای در میان جامعه دارند و این محبت از هم جدا نشدنی هستند.
 وی افزود: عزت و شرف و ناموس مردم در گرو تصمیمات شما مسئولین است و شما هستید که امر و نهی میکنید و مگر می شود مردم از شما مسئولین بیگانه باشند و دل های مردم جدا از شما باشد.
 این رزمنده مدافع حرم تصریح کرد: ایران از دور ایرانی به وسعت تمام دنیا است ایرانی مقتدر و ایرانی با عزت و قهرمان و شجاع و مقاوم و تمام دنیا هم به همین خصلت ها ایران و ایرانی را می شناسند.
 وی افزود: در زمان رییس جمهور قبلی امریکا تمام مسائل جنگ علیه ایران اماده بود و گزینه های نظامی آماده بود و وقتی به محاسبات قدرت ایران پی برد از تصمیم خود پشیمان شد.
 این برادر دو شهید دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شکاف و اختلاف نابود کننده این انقلاب اسلامی است و صلاح جامعه در وحدت می باشد و مسئولین مانند هدایت کننده ی جامعه عمل میکنند و اگر خادم و نوکر این مردم نباشید ضرر کرده اید.
 وی افزود: بعضی مواقع اسم ها و عنوان ها و جایگاه ها ما را فریب می دهد و تابلو ها نباید جلو ما را بگیرد و گروه بندی و جناح بندی های اصول گرایی و اصلاح طلبی معیار نیست بلکه معیار خدمت به مردم است.
 وی در خاتمه خاطر نشان کرد: مردم امروز پر از مشکلات و بیکاری و تورم است و همه این ها را تحمل میکنند پس وظیفه ما مسئولان این است که این مردم را گرامی بداریم.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها