خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: فتنه گران خواسته دشمن در داخل کشور را به نحو احسن انجام دادند.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۵۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سردار مهران طهماسبی در همایش بصیرتی 9 دی شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه لفظ فتنه حداقل 30 بار در قرآن با معانی مختلف آمده است گفت: دلیل این همه نام بردن از فتنه در قرآن اشاره به مسئله بسیار مهمی دارد.
وی ادامه داد: فتنه یعنی توطئه خیلی بزرگی که عده یا گروهی بر علیه نظام مستقل برنامه ریزی می کنند که ابعاد بی اعتمادی مردم به نظام، ابعاد یاس و نا امیدی در مردم از اصول کار این فتنه گران است و طبق آیات قرآن کریم این فتنه از قتل بالاتر است.
سردار طهماسبی با اشاره به اینکه فتنه کارش پراکنده کردن گرد و غبار در فضاست و کسی می تواند از این گرد و غبار جان سالم به در برد که بصیرت داشته باشد افزود: فتنه افراد بی بصیرت را مبتلا خواهد کرد و در طول تاریخ افراد زیادی وجود داشته اند که دچار آن شدند که طلحه و زبیر و ابوموسی اشعری جزء آنان  بودند.
وی با بیان اینکه فتنه گران دشمن را شاد کردند و دل ولی خدا را به درد آوردند خاطر نشان کرد: ولی خدا 18 ماه در برابر فتنه گران صبر کرد وقتی دید دیگر این افراد قابل هدایت نیستند در برابر آن ها ایستاد و در واقع فتنه گران صبر نظام را لبریز کردند.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان با تاکید بر اینکه فتنه گران کار دشمن را در داخل کشور به نحو احسن انجام دادند و کاری که آمریکا 30 سال از انجام آن عاجز بود را به انجام رساندند ابراز داشت: فتنه گران امروز هم درصدد فتنه اند و اگر ما غافل شویم دوباره فتنه با ابعاد جدیدتری تکرار خواهد شد.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها