نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: لازم است 9 دی را به‌صورت مداوم و مستمر یادآوری و بازخوانی کنیم، چراکه اجازه سوءاستفاده به دشمنان را نمی‌دهد تا سعی کنند در جریانات حماسه 9 دی و فتنه سال 88 تحریف ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۳۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین شامگاه پنج‌شنبه در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی که در مسجد جامع هشتگرد برگزار شد، گفت: بزرگداشت حماسه 9 دی به نهادینه شدن و ماندگاری این روز و ثبت این حماسه در تفکر ملت سرفراز کشور کمک می‌کند.

بازخوانی حماسه 9 دی از تحریف آن جلوگیری می‌کند

وی افزود: بسیاری از نسل جوان در جریان دقیق حماسه 9 دی و فتنه سال 88 قرار ندارند از همین رو تبیین و آگاه‌سازی در این زمینه واجب و ضروری است.

این مسئول با تأکید بر اینکه سالیانه مراسم بزرگداشت 9 دی با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود، عنوان کرد: یادآوری مستمر این حماسه موجب می‌شود که دشمنان موفق نشوند در شکوه این حماسه خدشه وارد کنند و به تحریف تاریخ بپردازند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: بازخوانی مستمر و مداوم این حماسه در میان آحاد مردم لازم است چرا که به روشنگری افکار عمومی که در راستای تبلیغ شبکه‌های ماهواره‌ای متزلزل شده‌اند کمک خواهد کرد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه چهره‌های شاخصی در ایران، بازیگر اجرای برنامه فتنه در سال 88 بودند، تصریح کرد: افرادی که در ایجاد فتنه نقش داشته‌اند تنها یک عروسک خیمه‌شب‌بازی برای مخالفان حکومت بوده‌اند و ما برای شناخت هدف فتنه باید اصل و هدف این ناهنجاری را موردبررسی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه فتنه گران در سال 88 جان و مال ملت ایران را به خطر انداختند و با ایجاد اغتشاش سعی داشتند به اسلام ضربه بزنند، افزود: آن‌ها انتخابات را بهانه خود قراردادند و برای اهداف دیگری دست به ایجاد هرج‌ومرج و ناهنجاری زدند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: فرامین و بیانات مقام معظم رهبری در دوران فتنه بسیار کارساز بود که موجب شد مکر و دشمنی فتنه گران و حامیان فتنه بی‌نتیجه بماند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی نیروهای انقلابی را پیش رو در حفاظت از کشور دانست و یادآور شد: این نیروها موظف هستند در همه حال فتنه را شناسایی کنند و نسبت به برنامه فتنه گران آگاه و هوشیار باشند چرا که جریانات ضد نظام همواره ادامه خواهد داشت و لازم است که هوشیارانه عمل کنیم.

وی با اشاره به فتنه سال 88، خاطرنشان کرد: در این دوره از زمان نیروهای انقلابی موظف بودند با رفتار درست جذب حداکثری از مردم را داشته باشند و آگاه‌سازی در سطح جامعه را انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: برخی از مسئولان در دوره فعالیت خود خدمات مفیدی داشته‌اند اما شاهد این هستیم که در شرایط بحرانی تغییر مسیر داده و با رفتارهای ناشایست اثر خدمات پیشین خود را از بین برده است.

به گفته حجت‌الاسلام تویسرکانی نیروهای انقلابی موظف هستند عزم خود را جزم کرده و با داشتن وحدت، ایجاد گفتمان سازی میان مردم، مبارزه با مسئولین فاسد و امربه‌معروف و نهی از منکر دولت اسلامی را بسازند و مشکلات را برطرف کنند.

وی با اشاره به معنای بسیج و لزوم نهادینه کردن تفکر بسیجی متذکر شد: نیروهای بسیج از دل مردم رشد کرده‌اند و تفکر بسیجی که برگرفته از انقلاب است به موفقیت و پیشرفت جامعه کمک خواهد کرد چرا که از حمایت مردم نیز برخوردار است.

ارسال نظرات