مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت برای پیشرفت برنامه‌ها باید برنامه محوری را در دستور کار قرار دهند و از انجام کار‌های سلیقه‌ای پرهیز کنند.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۲۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ شمسی، مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با اشاره به اینکه انسجام بخشی به برنامه‌ها ما را برای رسیدن به هدف نزدیک می‌کند افزود: بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت بازنمایی ایثار و از خود گذشتگی و شهادت طلبی دلاور مردانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس زیستن در سایه و اشتغال را به مبارزه علیه ظلم و تهاجم توسعه طلبی معامله نکردند و با مبارزه و ایثار خود جاودانه شدن را ترجیح دادند.


مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت: این سازمان تلاش می‌کند تا خاطره آن‌ها را در عصر و زمانه دیگر روایت و حکایت کند.


وی افزود: کمیته‌های هفت گانه شامل امر به معروف و نهی از منکر، ورزشی و آموزشی، ثبت تجارب، تألیف کتاب، سازندگی و محرومیت زدایی، دفاعی امنینی، فرهنگی و اجتماعی اقدامات موثر و مفید خود را در اختیار جوانان بسیجی از طریق سازمان بسیج پیشکسوتان انتقال دهند و با فکر و اندیشه دنبال راهکار‌های که بتوان آن را عملی کرد و مشکلات را حل کرد دنبال خواهد کرد.


وی با اشاره به فرمود: مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر می‌خواهید به دشمن تو دهنی بزنید به مردم خدمت کنید افزود: هر سازمانی که بخواهد در تحقق اهداف نظام تلاش کند باید از فرامین رهبری تبعیت کند.
ارسال نظرات