خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ورزقان:

حماسه 9 دی حاص زمان شناسی و وقت شناسی مردم بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان در جمع کارکنان این ناحیه اگر امروز ما 9 دی را به عنوان یک انقلابی ماندگار در برگ زرین تاریخ مشاهده می کنیم این حاصل بصیرت، دشمن شناسی و وقت شناسی ملتی است که به ریسمان الهی چنگ زده و از رهنمودهای بی بدیل رهبری سود جسته اند تا همانند اوایل انقلاب بینی شیطان های منطقه ای و غربی را به خاک مالیده و حافظ خون شهدا و دستاورد های انقلاب باشند.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۹۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام پیغمبری خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و بصیر باید به مثل حماسه 9 دی همیشه در صحنه باشند تا روز به روز شاهد شکوفایی بلاد اسلامی در مقابل مستکبران غربی و منطقه ای باشیم.

 وی با بیان اینکه فتنه همان مخالفت با کتاب خدا و پیروی از خطوات شیطان است، گفت: عامل اصلی فتنه تبعیت از هوای نفس یا همان شیطان درون است که نتیجه چنین تبعیتی تسلط شیطان بر جان انسان و به اسارت گرفتن عقل اوست.

حجت الاسلام پیغمبری با ذکر مؤلفه های از فتنه، افزود: اگر در سال 88 عده ای با عربده کشی و کف زنان به خیابان ها آمدند، بیت المال را به آتش کشیدند، امینت کشور و مردم را سلب و به مقدسات دینی توهین کردند این همان تسلط شیطان نفس بر اقشاری از جمیعت است که از طرف شیطان های غربی، شرقی و منطقه ای نیز حمایت می شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها