بیانیه بسیج رسانه آذربایجان شرقی به مناسبت نهم دی؛

مردم در نهم دی نشان دادند در برابر دنیای استکبار خواهند ایستاد

حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن ها بایستد، در برابر تمام دنیای آن ها خواهند ایستاد.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۹۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

از آن جایی که شهر تبریز به عنوان قلب تپنده آذربایجان شناخته می‌شود و تاریخ همیشه پرافتخار آذربایجان نیز موُید این امر است، مردم تبریز در هشتم دی ماه سال ۸۸ به صورت خودجوش حماسه بی‌نظیری از خود خلق کردند که در نهایت حماسه ۹ دی را رقم زد. حماسه‌ای که نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 راهپیمایی عظیم مردم در ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات ملت قهرمان ایران به حساب می‌آید. پیام اصلی مردم در ۹ دی، پایبندی همیشگی به ارزش‌های دینی به ویژه عاشورای حسینی، نفی سلطه زورگویان و زیاده‌خواهان، پیروی از راه امام و شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

 بی‌شک نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در افزایش آگاهی‌های عمومی و بصیرت‌افزایی بر کسی پوشیده نیست، بر همین اساس اعضای بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی خود را متعهد می‌داند تا در مسیر آرمان‌های انقلاب و رهبری همواره پیشتاز بوده و به دین خود ادا کند.

 بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و دعوت از آحاد مردم برای شرکت در مراسم هشتم دی (روز جمعه) تبریز و مراسم ۹ دی، از اهالی رسانه‌ و با بصیرت قلم، خواستار انعکاس گسترده این رویداد بزرگ همچون گذشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار