حماسه 9 دیماه 88 نمایش پایبندی ملت ایران به «اسلامیت» و «جمهوریت» نظام و «ولایت پذیری» آنان بوده و با تبلور « بصیرت» و تبعیت از «ولایت فقیه» مظهر نفوذ ناپذیری ایرانیان و «نه» بزرگ آنان به جبهه دشمن قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۵۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  متن بیانیه بسیج دانش آموزی استان :
بسم الله الرحمن الرحیم یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ می‌خواهند نور خدا را با دهان‌های خود خاموش کنند، ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید.  (سوره صف _. آیه ۸)   

نهم دی ماه سال ۸۸ به عنوان برگ زرینی از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاریخ کشور ایران اسلامی، پیام ولایت‌مداری ملت بسیجی و قدرشناس را به جهانیان فریاد زد و مردم بصیر و انقلابی با حضور پرشکوه و یکپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست‌آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد کنند.

هشت ماه فتنه و هشت ماه هجمه بی وقفه علیه نظام و انقلاب اسلامی که خیر، بلکه علیه اساس و موجودیت اسلام ناب، تحفه‌ای بود که سران فتنه برای این ملت به ارمغان آوردند و ادعای از اساس دروغ تقلب در انتخابات تنها یک پروژه بود برای فریب افکار عمومی و به صحنه کشاندن طیفی از فریب خوردگان؛ فتنه گران حساب این را نکرده بودند که شاید بتوان برای مدتی به یک نفر دروغ گفت، اما هرگز نمی‌توان برای همیشه به همه دروغ گفت و دیری نخواهد پایید که غبار فتنه فرو بنشیند.

حماسه ۹ دیماه ۸۸ نمایش پایبندی ملت ایران به «اسلامیت» و «جمهوریت» نظام  و «ولایت پذیری» آنان بوده و با تبلور «بصیرت» و تبعیت از «ولایت فقیه» مظهر نفوذ ناپذیری ایرانیان و «نه» بزرگ آنان به جبهه دشمن قرار گرفت.

دستاورد حضور حماسی ملت ایران در ۹ دی  ماه سال ۸۸، اقتدار و استحکام نظام و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان  ارتقا بخشید و  به جهانیان اثبات کرد که مردم و  نظام در ایران اسلامی در پرتو «ولایت فقیه» یک حقیقت واحد بوده و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی قادر هستند هر توطئه و فتنه‌ای را خنثی کنند.

سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری
ارسال نظرات