بدنبال عملیات مختلف نیروهای انتظامی در شهرستان های آذربایجان شرقی، بیش از 59 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۱۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی چاراویماق از کشف 51 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر چاراویماق و سنندج خبر داد.
عباس زنده گل تپه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر چاراویماق پس از کسب اطلاع از فعالیت یک قاچاقچی سابقه دار و فروشنده مواد مخدر در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس مشخص شد قاچاقچی یاد شده به صورت کلان از استان های شرق کشور مواد مخدر را تهیه و با یک دستگاه خودروی پژو 405 به این استان انتقال می دهد.
 گل تپه با اشاره به شناسایی خودروی قاچاقچی در یکی از محورهای مواصلاتی استان کردستان، گفت:با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سنندج خودرو مذکور توقیف و در بازرسی از آن مقدار 51 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه در داخل کپسول سی ان جی جاسازی شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی چاراویماق یادآور شد: در این عملیات مشترک 4نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

 کشف دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در مرند
فرمانده انتظامی مرند گفت: با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده 2 کیلو و 20 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
 کاظم دهقانی افزود: ماموران انتظامی شهرستان مرند در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و در جهت مقابله با خرده فروشان مواد مخدر 50 نفر معتاد متجاهر و 2 نفر خرده فروش را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: در این راستا یک دستگاه خودروی سواری توقیف و انواع آلات استعمال و ترازو برای توزین مواد مخدر کشف و ضبط شد.
 دهقانی اضافه کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در یکی از محله های شهر مرند، یک واحد کارگاه تولید پایپ را کشف کردند.

 کشف بیش از چهار کیلوگرم مواد مخدر هروئین در هریس
فرمانده انتظامی هریس از کشف 4 کیلو و 40 گرم مواد مخدر از نوع هروئین با دستگیری سه نفر توزیع کننده و توقیف دو دستگاه خودرو در این رابطه خبر داد.
ستار داداشی گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و در پی گزارش واصله از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل مبنی بر حمل محموله مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هریس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با هماهنگی مقام قضایی، در یک عملیات هماهنگ با همکاری ماموران انتظامی شهرستان اهر، خودروی حامل مواد شناسایی و متوقف شد.
 داداشی ادامه داد: در این راستا سه نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف دوکیلوگرم تریاک در تبریز
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از کشف دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران کلانتری 12 عباسی خبر داد.
 فرهنگ نوروزی گفت: برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی با هویت نامعلوم قصد انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان های مرکزی به تبریز را داشت موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 12 تبریز پس از بررسی صحت و سقم موضوع و پس از تعقیب و مراقبت به صورت نامحسوس فرد مورد نظر را شناسایی کردند که فرد مظنون به محض رویت ماموران با انداختن کوله پشتی به زمین از محل متواری می شود.
سرهنگ نوروزی اظهار کرد: ماموران کلانتری در بازرسی از داخل کوله پشتی 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

ارسال نظرات