بیانیه بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری:

9دی زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم است

در بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه 9دی آمده است: 9دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه‌ی بیداری نسل‌های آینده است که چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند.
کد خبر: ۸۹۶۸۰۳۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به شرح ذیل منتشر شد:

"فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ"

یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در راس آنها آمریکای جنایتکاراست.

روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های عاشق و ولایت مدار متجلی شد. روزی، که فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد و مردم حسینی منش ایران اسلامی نشان دادند که اکسیر باطل آل سحر فتنه گران از ترکیب و پیوند اعتقادی و عاطفی امت و رهبری ناکام ماند.

انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی همواره با توطئه‌های خارجی و عناصر خائن و دنباله‌روی آنان در داخل روبه‌رو بوده، اما همواره با یاری خدا در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه ولی فقیه زمان خود، این مشکلات را یکی پس از دیگری نه‌تنها پشت سر گذاشته، بلکه تهدیدات را نیز به فرصت‌هایی استثنایی تبدیل نموده است، نمونه‌های مختلفی را می‌توان از این توطئه‌ها نام برد؛ از جنگ نابرابر، کودتا و انواع تحریم‌ها گرفته تا توطئه‌های مختلف سیاسی که از نمونه‌های بارز آن فتنه سال 1388 بود.

9دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه‌ی بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت و بیعت عاشقانه پدران و مادرانشان در تلاءلو نورانیت حضور بی‌دریغ و عظمی راسخ، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند و به تمامی فتنه گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران سنگ بنیان گذار جمهوری اسلامی هستند.

در سال 1388 و بعد از حضور شگفت‌انگیز و غرور آفرین ملت غیور و سرافراز ایران در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان با آشوب و فتنه‌ای که به بهانه دروغ بزرگ تقلب به راه انداختند؛ هم شیرینی این پیروزی بزرگ را در کام ملت تلخ کردند و هم دشمنان عنود و کینه توز ملت ایران را در مسیر تحقق اهداف شوم‌شان  به طمع انداختند.

اکنون ما بسیجیان جامعه ی زنان استان چهامحال و بختیاری اعلام می‌داریم که به عهد خود با امام راحل(ره)، شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و ولی فقیه زمان پایبند بوده و هرگز اجازه نخواهیم داد ذره‌ای در مسیر اهداف والا و مقدس نظام جمهوری اسلامی، امام (ره) و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی اختلال  ایجاد گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار