بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

9دی تجلی دفاع ملت از ارزشهای انقلاب و دین بود

سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با صدور بیانیه به مناسبت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، حماسه 9دی را تجلی دفاع ملت از ارزش های انقلاب و دین دانست.
کد خبر: ۸۹۶۸۰۳۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه عظیم ملت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی در 9دی و خنثی سازی فتنه پیچیده سال 88 آمده است: ملت بزرگ ایران اسلامی حماسه ای عظیم را در نهم دی ماه آفرید که تإکید مجدد بر پایبندی آنان به ارزش های انقلابی و اسلامی و لبیک دوباره به ولی فقیه بود.

این بیانیه می افزاید: فتنه ۸۸ و حوادث و وقایع پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری، درس عبرتی بزرگ و آموزنده بود که با رهبری داهیانه ولی امر مسلمین و بصیرت و اقدام به موقع ملت خنثی شد و نقشه شوم دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنها نقش برآب گردید.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: از عوامل مشترک پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه عظیم ۹ دی می توان به نقش رهبری بی بدیل و حضور هوشمندانه ملت و ایمان و اعتقاد راسخ به آرمانها و ارزش های والای انقلاب اسلامی اشاره کرد که باعث ماندگار شدن این دو رویداد بزرگ در تاریخ شد.

بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام می افزاید: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره نشان داده اند که در برابر تهدیداتی که هویت و ماهیت انقلاب اسلامی و ارزش های دینی را به مخاطره اندازد، با اتحاد، انسجام و یکپارچگی حول محور ولایت در صحنه حضور می یابند و نقش اصلی و مستقیم در ماندگاری انقلاب ایفا می کنند.

این بیانیه باتأکید بر ضرورت گرامیداشت حماسه 9دی در هر سال و تبیین گوشه های مختلف فتنه 88 به منظور آگاهی نسل های امروز و فردای کشور از توطئه های نظام سلطه و دشمنان انقلاب اسلامی، تأکید کرده است: تبیین فتنه88، عنصر مصونیت سازی است که از تحریف حقایق تاریخی و تطهیر و بزک چهره اصحاب فتنه و باغیان بر نظام پیشگیری می کند.

در این بیانیه تصریح شده است: با توجه به ادامه دشمنی های نظام استکبار و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان بین المللی و منطقه ای آن با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران، که با استفاده از ابزار مختلف تبلیغاتی، رسانه ای و فضای مجازی تلاش می کنند بین مردم و نظام تفرقه ایجاد نمایند، برهمه دلسوزان و جریان‌های سیاسی درون جبهه انقلاب اسلامی فرض است با روشنگری‌های بصیرت محور، نقشه دشمن را افشاء و روزنه های امید جبهه معاندین را مسدود کنند.

در پایان این بیانیه از آحاد مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری برای حضور در برنامه های گرامیداشت سالروز حماسه 9دی و تجدید عهد و میثاق با آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی و بیعتی دیگر با ولی امر مسلمین دعوت شده است.

ارسال نظرات