مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در جمع کارکنان لشکر عملیاتی 31عاشورا گفت: تمکین نکردن به قانون ریشه فتنه هاست، هر کس به قانون تمکین نکند در هر زمانی فتنه گر می شود. فتنه گران در هر زمانی برای دشمن فرصت سازی می کنند و هر کس فتنه گری کند و به قانون تمکین نکند مورد تائید هیچکس نیست.
کد خبر: ۸۹۶۸۰۲۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: چاره این فتنه گری بصیرت افزایی است، اگر آگاهسازی و بصیرت افزایی نکنیم قضیه را برعکس جلوه می دهند.

وی تاکید کرد: منافع برخی ها در فراموشی فتنه 88 هست. این فتنه خاموش نشده است و باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: برخی ها گفته اند فتنه ای در کار نبوده و برخی ها می گویند بد اخلاقی زمان تبلیغات انتخاباتی بود در حالی که مساله این حرف ها نیست، مساله براندازی نظام بود، وقتی از فتنه گران سوال پرسیده بودند اگر ببازید چه کار می کنید، گفته بودند تغییر مدتی است که آغاز شده است و انتخابات بخشی از این پروسه است و بسیاری مستندات دیگر مشابه این که نشان از فتنه گری و نشانه گرفتن اصل نظام است.

وی اضافه کرد: سرمایه اصلی آمریکا سران فتنه  سبز هستند و تحریم های کاتسا و حقوق بشری برای حمایت از سران فتنه و تضعیف سپاه و تقویت گروه های برانداز  است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها