امام جمعه تربت حیدریه بیان داشت: ملت انقلابی ایران اسلامی با یکدیگر متحد و منسجم است، اما با فتنه گران عاشورای ۸۸ و کسانی که به پرچم عزای سیدالشهدا (ع) اهانت کردند تا ابد قهر و آشتی نخواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۶۸۰۱۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی  در گفت‌وگو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: مبارزه با فتنه و براندازی آن مستلزم آگاهی و بصیرت است تا ضمن شناخت دقیق از فضای غبار آلود فتنه با موضع گیری مناسب و حرکت در مسیر ولایت آمادگی خود را در مواجهه با دشمن و عوامل مزدورش حفظ و ارتقا بخشید.

وی تصریح کرد: نیرو‌های انقلابی برای مبارزه با فتنه و فتنه انگیزی در قالب‌های متفاوت، باید آمادگی لازم را داشته باشند تا در زمان مقتضی با لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا در صحنه حضور یافته و توطئه جبهه استکبار را خنثی کنند.

عصمتی با انتقاد از کسانی که در گذشته آشتی ملی را مطرح کردند، افزود: برخی از سران فتنه که نقش بسزایی در وقایع اسفناک سال ۸۸ داشتند با تعبیر آشتی ملی قصد بازگشت به نظام را دارند و این در شرایطی است که تاکنون از کردار ناپسند خود در فتنه گری علیه انقلاب اسلامی توبه نکردند.

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی ادامه داد: اگر مقصود فتنه گران از آشتی ملی آشتی با فتنه است، خداوند پاسخ آن را در قرآن کریم داده و فرمود: ه: آنهائی که با خدا و رسول اکرم(ص) به محاربه برخاستند باید به جزای اعمالشان برسند و توبه کنند.

امام جمعه تربت حیدریه خطاب به فتنه گران گفت: فتنه گران که بازیگران اصلی توطئه دشمن علیه نظام اسلامی بودند باید توبه و خود را اصلاح و خسارت‌های مادی و معنوی که بر پیکره نظام به بار اوردند را جبران کنند.

وی در پایان تاکید کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی با یکدیگر متحد و منسجم است، اما با فتنه گران عاشورای ۸۸ و کسانی که به پرچم عزای سیدالشهدا (ع) اهانت کردند تا ابد قهر و آشتی نخواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها