هفته سیزدهم والیبال کشور با یک شکست و یک پیروزی برای مازندران پیگیری شد

هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور برای نمایندگان مازندران با پیروزی کاله در آمل و شکست خانگی برای تیم پرحاشیه ساری 21 در ساری پیگیری شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۹۵۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل، تیم کاله مازندران میزبان تیم هاوش گنبد بود و با نتیجه 3 برصفر میهمان خود را شکست داد و3 امتیاز ارزشمند خانگی را به اندوخته های خود اضافه کرد.
شاگردان " بهروز عطایی " درتیم کاله مازندران در این دیدار در3 ست متوالی وبا امتیازهای ( 25 بر 23) ،(25 بر 20 ) و (25 بر 18 ) از سد تیم هاوش گنبد گذشت و هفتمین پیروزی این فصل خود را درکنار اندک تماشاگران آملی جشن گرفت.
بازیکنان کاله دراین دیدار در دفاع روی تور، توپ گیری در عقب زمین و سرویس های هدفدارموفق تر از حریف گنبدی عمل کردند و با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.
کاله مازندران با کسب 3 امتیاز این بازی خانگی 23 امتیازی شد وجایگاه پنجمی خود را در جدول رده بندی این مسابقات تا پایان هفته سیزدهم حفظ کرد.
تیم هاوش گنبدکاووس هم با قبول نهمین شکست این فصل خود با 11 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.
 ثبت نهمین شکست خانگی ساری 21 درلیگ برتر
تیم پرحاشیه نماینده ساری که با نام جدید ساری 21 در هفته سیزدهم این مسابقات در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری از تیم خاتم اردکان یزد میزبانی کرده بود، با نتیجه نزدیک 3بر2 به میهمان خود باخت و 3پله در جدول رده بندی این مسابقات سقوط کرد.
تیم خاتم اردکان ست های اول، سوم وپنجم این دیدار با امتیازهای ( 25 بر 14) ( 25 بر16 ) و ( 15 بر 12 ) موفق به شکست میزبان ساروی شد و درمقابل ساری21 هم در ست های دوم وچهارم با امتیازهای (25 بر19 ) و ( 25 بر21 ) صاحب برتری شد.
تیم خاتم اردکان با کسب 3 امتیاز از ساری 17 امتیازی شد وبه رده هفتم جدول صعود کرد و ساری21 هم با 14 امتیاز اندوخته گذشته خود به رده دهم وجمع تیم های انتهای جدولی اضافه شد.
لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با حضور 12 تیم در حال برگزاری است وتیم بانک سرمایه تهران با 34 امتیاز پیشتاز این مسابقات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار