سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال استقلال ساری گفت: که به علت حمایت نشدن مالی در آغاز بازیهای برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور، 5 بازیکن از ادامه همکاری وحضور در این تیم انصراف دادند.
کد خبر: ۸۹۶۷۹۵۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرمربی تیم فوتسال بانوان استقلال ساری افزود: متاسفانه به علت مشکلات شدید مالی که تیم استقلال درپیش از شروع لیگ و تاکنون با آن مواجه بوده، هیچ پرداختی به بازیکنان نداشتیم ونمی توان بابت این جدایی به این 5 بازیکن ایرادی گرفت.
 نجمه مسلمی ادامه داد:که این بازیکنان از شهرهای دور برای تمرینات وهمراهی تیم استقلال در ساری حاضر می شدند، و حتی هزینه های رفت وآمدشان را نیز خودشان پرداخت می کردند و واقعا شرایط برای ماندن آنها با وضعیت فعلی تیم امکان پذیر نبود.
سرمربی تیم استقلال ساری با بیان اینکه قصد داریم تا چند روز آینده چند بازیکن دیگر به تیم اضافه کنیم، اضافه کرد، که هنوز حضور بازیکن جدیدی به این تیم قطعی نشده، اما برای تقویت تیم وعملکرد بهتر در بازی های مرحله برگشت نیاز به بازیکنان باانگیزه وجدید داریم.
** حفظ سهمیه لیگ برتر، هدفگذاری استقلال برای بازیهای مرحله برگشت
مسلمی افزود: از روز جمعه این هفته بازی های مرحله برگشت آغاز می شود وتیم استقلال روزجمعه در ساری میزبان تیم دختران کویر کرمان است.
وی اضافه کرد، که در حال حاضر تنها هدف و اولویت کادرفنی ، سرپرستی و بازیکنان تیم استقلال ساری، حفظ سهمیه لیگ برتری فوتسال مازندران است و انتظار ما این هست که این همه درخواستی که ما از مسئولان ورزشی استان داشتیم وداریم، تا دیر نشده به فکر این تیم و از دست ندادن تنها سهمیه تیم لیگ برتری استان باشند.
وی ادامه داد، با این وجود در طول این هفته چند جلسه تمرین با بازیکنان داشتیم، تیم ما از نفرات جوان وبا انگیزه ای سود می برد، که مطمئنا بدون توجه به شرایط بحرانی تیم، به دنبال حفظ جایگاه وکسب نتیجه در خور شان تیم استقلال هستند.
وی یادآورشد، که نخستین بازی مرحله برگشت را در ساری میزبان خواهیم بود وهمانند آخرین بازی مرحله رفت در ساری تلاش خواهیم کرد تا با کسب پیروزی وضعیت خودمان را درجدول رده بندی مسابقات بهبود ببخشیم.
به گزارش خبرنگار صداوسیما، دیدار دو تیم استقلال ساری و دختران کویرکرمان درچارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور روزجمعه 8 دی ماه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار می شود.
شاگردان " نجمه مسلمی " در تیم استقلال ساری، نیم فصل نخست این مسابقات را با کسب 7 امتیاز از 11 بازی وقرار گرفتن در مکان دهم جدول 12 تیمی این رقابتها به پایان رساندند.
تیم استقلال ساری تنها نماینده مازندران در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه های کشور است.
لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه های ایران با حضور 12 تیم درحال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها