به منظور گرامیداشت حماسه عظیم 9 دی در ویژه برنامه مذهبی ستارگان پرفروغ با نام " در كوي نيكنامان" از خانواده شهید" مسعود عسکری" شهید مدافع حرم تجلیل می شود .
کد خبر: ۸۹۶۷۹۳۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج  به  نقل ا ز روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان ؛ ویژه برنامه مذهبی " در كوي نيكنامان" با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، باورهای دینی، ایجاد روحیه دفاع و شهادت در میان عموم مردم، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود .

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا با روضه خوانی و مداحی حاج باقر ربیعی ذاکر اهل بیت(ع) آغاز خواهد شد و در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر سنگی از خانواده شهید مدافع حرم تجلیل می شود.

شهید مسعود عسگری جوان بیست و پنج ساله‌ای که شوق پرواز در او باعث شد که بعد از دوبار تغییر رشته در دانشگاه، مسیر زندگی خود را به سوی آسمانها تغییر بدهد و به سمت آموزش خلبانی هواپیمای فوق سبک برود و در کنار آن انواع حرفه های دیگر از جمله خلبانی پاراگلایدر و سقوط آزاد را نیز فرا بگیرد.

شهید مسعود عسگری در شامگاه روز بیست یکم آبان 94 پس از عملیات آزادسازی شهر العیس در حومه حلب سوریه غریبانه به شهادت می رسد.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند فردا پنج شنبه 7 دی ماه ساعت 7:30به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند.

 

 

ارسال نظرات