رفتار جهادی مستلزم سیستم جهادی همگانی است

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در این همایش گفت: کارجهادي تنها با يک فرد کامل نمی شود بلکه مديریت جهادي نیز به قانوني نياز دارد که کارها را روان کند، همچنين بايد سيستم نيز جهادي باشد تا بتوان جهادي رفتار کرد.
کد خبر: ۸۹۶۷۹۱۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در این همایش گفت: کارجهادي تنها با يک فرد کامل نمی شود بلکه مديریت جهادي نیز به قانوني نياز دارد که کارها را روان کند، همچنين بايد سيستم نيز جهادي باشد تا بتوان جهادي رفتار کرد.

آیت الله سیدرضا تقوی، مدیر جهادی را کم خرج و پر بهره دانست وافزود: مدیران با فرصت شناسی و ابتکار، انقلابی عمل کرده و برای مدیریت جهادی تلاش کنند. و مدیر باید همچون لکوموتیو باشد یعنی واگن ها را در هر شرایطی بدنبال خود بکشد وبهره وری درکار را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه در .بعضی جاها ما ضعف مدیریت داریم و در بعضی جاها ضوابط ها مشکل سازند گفت وضع اقتصادی کشور بیمار به نظر می رسد بعنوان مثال ما 90تومان پول می دهیم تا 10 تومان درآمد زایی داشته باشیم و این کار یعنی سرمایه را به دور ریختن یا کارعبث وبیهوده انجام شده است

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت:لازمه کار مدیریتی، کار برای رضای خدا و تلاش برای رفع مشکلات مردم است و باید پایبندی به اصول اخلاقی باشد. این که فلانی برای من ستاد زد و رای جمع کرد و الان باید سمت بگیرد متناقض با مدیریت جهادی است.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: جامعه نیازمند افراد شجاع، مدبر و توانمند است و مدیران باید انقلابی عمل کرده و دلبستگی به دنیا و مادیات نداشته باشند.و حفظ روحیه انقلابی، دوری از تجملات، کم کردن هزینه ها، پرکار بودن و دوری از خشم از ویژگی های مدیر انقلابی است که باید رعایت شود.
همایش ائمه جمعه استان در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر و در کنار مرقد شهید خوش نام ، غواص خط شکن آرمیده در این مکان، برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار