علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: ۷۰ هزار میلیارد تومان با هدف اشتغال در بودجه سال ۹۷ پیش بینی شده است که انشالله با صرف این هزینه برای اشتغال آمار بیکاری کاهش یابد.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۹۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال کردستان که در سالن شهدای دولت استانداری در سنندج برگزار شد، گفت: کردستان به دلیل هم مرز بودن با کشور عراق در زمینه تبادلات و ارتباطات می‌تواند به بهترین نحو احسن عمل کند و به موفقیت‌های دست یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کردستان تبعیض و نابرابری را نباید شاهد باشد، زیرا این استان دارای ظرفیت‌های بسیار بالا است.

این مقام مسئول اظهار داشت: کردستان به لحاظ ویژگی‌هایی و ظرفیت‌های که برای توسعه دارد باید بخش خصوصی آن بیشتر فعال شود تا سرمایه‌گذاری بیشتری در آن دیده شود.

وی ادامه داد: کردستان تبعیض و نابرابری را نباید شاهد باشد، زیرا این استان دارای ظرفیت‌های بسیار بالا در زمینه‌های مختلف برای توسعه است.

وی در ادامه با اشاره به توسعه همه جانبه در کشور افزود: برای رسیدن به توسعه همه جانبه در کشور دیدن همه اقوام ضروری است، زیرا همه اقوام باید برای رسیدن به توسعه و شکوفایی کشور تلاش کنند.

ربیعی تصریح کرد: من معتقدم در شرایط برابر باید همه اقوام دیده شوند تا به توسعه همه جانبه در زمینه‌های مختلف در کشور برسیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال افزود: ایجاد اشتغال نیاز به فکر جدید دارد با روش‌های قدیمی نمی‌توانیم به نتیجه خوبی برسیم بنابراین باید در جلسات مختلف فکر وایده‌های جدید ارائه شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات