حجه الاسلام نبوی بیان اظهار داشت: مردم مومن، حماسی و انقلابی با صدای رسا اعلام داشتند که اگر دشمن استکبار و ظالم بخواهد در برابر دین ما بایستد ما هم با تمام قوا در مقابل هجمه های استکبار ایستادگی داشته و در مقابل تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۹۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  به منظور افزایش بصیرت خواهران بسیجی پیرامون گرامیداشت حماسه 9 دی 88 همایش سیاسی بصیرتی سپاه ناحیه چالوس برگزار شد.

در همایش سیاسی بصیرتی که با همت خواهر وارسته فرمانده حوزه خواهران این سپاه برگزار شد، حجت الاسلام سید میثم نبوی مسئول دفترنماینده گی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج چالوس به عنوان سخنران این همایش باتوجه به هجمه های دشمنان پیرامون فتنه 88 مطالبی را بیان کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس گفت: سخن گفتن در مورد فتنه 88 وآگاهی بخشیدن به مردم و آحاد بسیجیان موجب عزت وتداوم استقلال و بصیرت مردمی می شود.

 وی افزود: حماسه مردم ولایتمدار در پاسخ به فتنه 88 مسئله ای بود که مردم تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی ایستادگی کردند.

حجه الاسلام نبوی بیان اظهار داشت: مردم مومن، حماسی  و انقلابی با صدای رسا اعلام داشتند که اگر دشمن استکبار و ظالم بخواهد در برابر دین ما بایستد ما هم با تمام قوا در مقابل هجمه های استکبار ایستادگی داشته  و در مقابل تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها