خبرهای داغ:
در گرامیداشت ایام الله ۹ دی برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان شاهرود اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۹۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در بزرگداشت ایام الله نه دی روز بصیرت و میثاق با ولایت برنامه‌های متنوعی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات شاهرود اجرا می‌شود.
برگزاری یادواره شهدا شهرک گلبرگ با سخنرانی سردار طهماسبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج، پنجشنبه ۷ دی همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد علی ابن الحسین (ع) به همت پایگاه بسیج و در شب وفات حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.
مراسم بزرگداشت ۹ دی و گرامیداشت حضور مردم شاهرود در ۷ دی در خیابان‌ها کفن پوش در حمایت از انقلاب نیز در شب وفات فاطمه معصومه (س) به همت پایگاه امام خامنه‌ای با قرائت دعای کمیل و پخش فیلم جشنواره عمار در مسجد غربای شاهرود بعد از نماز مغرب و عشا در هفتم دی ماه برگزار خواهد شد.
مراسم ۹ دی پایگاه امام موسی کاظم (ع) با سخنرانی سردار سنائی راد مسئول سیاسی سپاه پاسداران بعد از نماز مغرب و عشا هشتم دی ماه در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود و مراسم بزرگداشت نه دی با سخنرانی سردار خانی در مسجد جامع شهر مجن برگزار می‌گردد.
شنبه ۹ دی مراسم بزرگداشت نه دی به همت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود با سخنرانی سردار آبنوش در مسجد روستای مغان بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
علاوه بر این برنامه ها، نشست‌های مختلف بصیرتی سیاسی با حضور کارشناسان به مناسبت ۹ دی در سطح مساجد و محلات به همت سپاه ناحیه شاهرود در سطح شهر‌ها و روستا‌ها اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها