خبرهای داغ:
به خبر ارسالی از خبرگزاری بسیج درآبادان عده ای خواه یا ناخواه اهداف دشمن را درون کشور محقق میکنند.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۶۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،حجت الاسلام شفیعی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولیعصر امروز 96.10.6درجمع کثیری ازبسیجیان و پایوران ناحیه آبادان حاضر شدند.
ایشان ضمن عرض تبریک و تسلیت بمناسبت ولادت امام حسن عسکری وتسلیت رحلت حضرت معصومه، به مسائل جاری کشور بالاخص حماسه عظیم 9دی اشاره و اذعان داشتند همه ما بسیجیان صاحب این انقلاب هستیم چون دلسوز نظام هستیم،ثمره تلاشهای هزار ساله علما و متدینین،نظام اسلامی است
در ادامه به بیان نقاط ضعف و قوت نظام در مسائل ذیل پرداختند:
1.منطقه ای 2.بین المللی 3. داخلی
1.نظام ما در این مسئله در اوج است در 39 سال انقلاب و در منطقه تأثیرگزار و تعیین کننده بودیم و هستیم.حل معاملات منطقه ای بدون ایران غیرممکن است.
2.در این مسئله هم تقریبا شبیه منطقه ای است کل دنیا ایران و تاثیرگزاری آن را قبول دارد.
3.مشکل ما در این مقوله است که مجموعه ای از مسئولان و عوامل تأثیرگزار داخلی،خواه یا ناخواه به دنبال تحقق اهداف دشمن هستند.دشمنان بر این باورند که برای از پای درآوردن نظام اسلامی باید در حوزه های مختلف درون آن کار کنیم. یکی از مشکلات ما اقتصاد و معیشت مردم است.آستانه تحمل و گرانی وسایل معیشتی مردم کامل شد.بعنوان مثال تصویب لایحه بودجه سال97 معیشت مردم را هدف قرار داده است.راه حل کسری بودجه فشار آوردن بر اقتصاد مردم نیست.مسئله اشتغال جوانان حل نشده پس وعده های انتخابات کجا رفته........؟
در نهایت به حماسه عظیم 9 دی اشاره داشتند که جز ایام الله هست.فتنه 88 جز بزرگترین توطئه ها بود.(خیلی برنامه ریزی شده و نامحسوس.)اما لطف خدا و همت مردم بود که شعله فتنه را خاموش کرد.
ایشان به نقل از بیانات امام خامنه ای:حضور 40 میلیونی مردم بدون دعوت در تاریخ9 دی بیانگر یاری خدا،و دست امام حسین پشت این قضیه بود. این دومین تجمع در تاریخ انقلاب بود.لذا باید این روز را گرامی بداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها