آیین افتتاح فاز ۲ درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان ورامین همزمان با شب ولادت اما حسن عسکری(ع) و با حضور آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۰۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیین افتتاح فاز ۲ درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان ورامین همزمان با شب ولادت اما حسن عسکری(ع) و با حضور آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان افتتاح شد.


حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس هیئت امناء درمانگاه خیریه ولیعصر(عج) در مراسم افتتاحیه این درمانگاه با گلایه از رفتار برخی از وراث گفت: متأسفانه عده ای از ورثه حاضر نیستند نه خودشان سود ببرند و نه به کسی سود برسانند، خوش به حال آنکس که زمین یا پولی دارد و با آن اثری مثبت از خود به جای می گذارد.


وی با ابراز اینکه امکانات بهداشتی این منطقه بسیار ضعیف است، مطرح کرد: به گفته خود مسئولین دانشگاه شهید بهشتی، شهرستان ورامین باید 5 بیمارستان داشته باشد، در صورتی که اینگونه نیست.


حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: در سال 1374 با نظر آیت الله سید مرتضی محمودی احساس شد که چرا در کنار مسجد کار درمانی انجام ندهیم، لذا بر آن شدیم تا در کنار مسجد جامع، به امور بهداشتی بپردازیم.


رییس درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر(عج)  اضافه کرد: ابتدا کار در یک زیرزمین کوچک شروع شد تا اینکه امروز کار درمانی را در بنایی بالغ بر 1500 در قالب 4 طبقه انجام می دهیم، بیش از 70 نفر در این مجموعه انجام وظیفه می کنند، در سال 95 قریب به 400 هزار نفر از این درمانگاه خدمت گرفته اند.


وی با اعلام این خبر که این مرکز خیریه در روز جمعه تزریقات و در برخی از مناسبتهای خاص مانند عید غدیر کلیه خدمات خود را به طور رایگان ارائه می دهد، گفت: امور عمرانی این مرکز تاکنون بالغ بر یک میلیارد و 180 میلیون تومان و تجهیزات پزشکی 753 میلیون تومان هزینه در بر داشته است، هرچند که هنوز این مرکز کاستی هایی دارد اما ما می خواهیم وقتی بیماری به اینجا می آید فضا برای اوآرامبخش و لذتبخش باشد.


رییس درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر(عج) با یادآوری اینکه این مجموعه متعلق به مسجد صاحب الزمان(عج) است، افزود: اعضای هیئت امنای این مرکز تاکنون یک ریالی برای خود بر نداشته اند چرا که معتقد هستند اگر کار برای رضای خدا باشد نباید آن را خراب کردو با تقدیر از زحمات هیئت امنای خیریه ولیعصر(عج)، تصریح کرد: هرکس می تواند هر جا برای قدمی بردارد؛ خدمت کند تا به عنوان باقیات و صالحات در کارنامه زندگی اش باقی بماند.


حجت الاسلام محمودی در پایان با گلایه از عده ای تنگ نظر و بیمار که مخالف کار بهداشتی و درمانی از سوی مساجد هستند، اظهار داشت: از مغز کوچک انتظار فکر بزرگ نیست، در مسجد در کنار کار عبادی می توان کار درمانی و خدماتی انجام داد، برخی کوتاه فکران می گویند که مسجد به بهداشت چکار دارد، شما نمازتان را بخوانید و بهداشت را دست پزشکان دهید.

انتهای پیام//

ارسال نظرات