فرمانده حوزه ادارات شهرستان ری در جمع سرحلقه های صالحین :
سرهنگ ابراهیم رفیعی به مناسب حماسه مردمی نهم دی ماه به تبیین زمینه های فتنه پرداخت.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۸۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

همایش حوزه ادارات شهرستان ری

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج ،سرهنگ رفیعی فرمانده بسیج حوزه ادارات شهرستان ری گفت : بسیجیان با حضور پرشور خود در همه زمینه ها باعث دلسردی دشمنان از به خطر انداختن جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی افزود: در شرایط فتنه حق و باطل با هم مشتبه می شوند،دشمن از ابزارهای تبلیغاتی و افراد صاحب نفوذ بهره می برد،فتنه انگیزان از فضای شبهه آلود بهترین استفاده را می برند،عناصر تاثیرگذار و موجه با زمینه های تبلیغی مناسب را به میدان می آورند تا بتوانند افراد را دچار تردید و شبهه بین حق و باطل کنند.

رفیعی ادامه داد: فتنه آغازی ناشناخته و پوشیده دارد،فتنه مانند یک جوان خوش سیمای زیبایی می ماند که باطنش کثیف است،زمانی که گرد و غبار فتنه فرو می نشیند تازه انسان می فهمد در چه شرایطی قرار گرفته است،در فتنه راه به درستی تشخیص داده نمی شود،افراد گرفتار بحران می شوند و به این طرف و آن طرف پرتاب می گردند.

فرمانده حوزه ادارات شهرستان ری گفت: در جریان فتنه افراد موجه و افرادی که می توانند هدایت امت را بر عهده گیرند مورد هدف قرار می گیرند و سعی می کنند مقبولیت آنها را کم نمایند،در فتنه انسان ها به جای حقیقت محوری گرفتار شخصیت محوری می شوند.

ارسال نظرات