خبرهای داغ:
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو بمناسبت فرارسیدن حماسه عظیم نه دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، طی صدور بیانیه ای ضمن بیعت با آرمانهای معمار کبیر انقلاب و تجدید میثاق با رهبر آمادگی خود را برای جانفشانی در راه پاسداری از حریم مقدس ولایت اعلام نمود.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۸۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو بمناسبت فرارسیدن حماسه عظیم نه دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، با صدور بیانیه ای ضمن بیعت با آرمانهای معمار کبیر انقلاب و تجدید میثاق با رهبر آمادگی خود را برای جانفشانی در راه پاسداری از حریم مقدس ولایت اعلام نمود.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه که استمرار راه انبیاء و امامان معصوم علیهم السلام است میراث گرانقدر امام راحل عظیم الشان می باشد که افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی بدیل در سه دهه گذشته را به یادگار گذاشته است.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ادامه ترفندهای مستکبرانه خود در انتخابات ریاست جمهوری۸۸ با همراهی برخی از عناصر فریب خورده داخلی فتنه ای به پا کردند و قصد داشتند به زعم باطل شان ارکان نظام را متزلزل کنند ولی ملت بیدار ایران با نفس مسیحایی سکاندار نظام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)در مقابل فتنه گران ایستادگی نموده و طرحهای استکباری آنان را ناکام گذاشتند. امت مسلمان ایران در نهم دی در تجمع عاشورایی خود بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه جبهه باطل به نمایش گذاشتند و ناامیدی را در قلب سران استکبار کاشتند و الان نیز شاهد یک فتنه جهانی دیگری از سوی استکبار هستیم و آن انتقال پایتخت نماد استکبار به قدس شریف است که با هوشیاری و عمل به هنگام سران کشورهای اسلامی با رهبری هوشمندانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای نقش بر آب خواهد شد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو ضمن بیعت با آرمانهای معمار کبیر انقلاب بار دیگر با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای تجدید میثاق نموده و برای جانفشانی در راه پاسداری از حریم مقدس ولایت اعلام آمادگی می نماید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو

ارسال نظرات