خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آذربایجان غربی

جوانان انقلابی نگذارید پای فتنه گران به دانشگاه ها باز شود

مسئولان دانشگاه‌ها باید در مقابل عملکرد خود در خصوص مجوز دادن به فتنه گران برای حضور در دانشگاه و زنده کردن جریان فتنه و صحبت از رفع حصر پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۷۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آذربایجان غربی به مناسبت روز ۹دی بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ اتَّقُوا فِتْنَةً لا تُصیبَنَّ الَّذینَ ظَلَمُوا مِنْکُمْ خَاصَّةً وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ شَدیدُ الْعِقابِ (۲۵)

و بترسید از بلایی که چون آید تنها مخصوص ستمکاران شما نباشد (بلکه ظالمان و مظلومان همه را فرا گیرد) و بدانید که عقاب خدا بسیار سخت است.

نهم دی ماه سالروز تجلی حضور مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی در صحنه مبارزه با فتنه بزرگی بود که با بازی برخی خائنین در داخل و با حمایت آمریکا و اسرئیل و برخی کشورهای منطقه در حال رخ دادن بود.

حماسه نهم دی ماه حماسه‌ای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، حماسه‌ای که نشان داد مردم ایران پس از گذشت سال‌ها از انقلاب هنوز همانند سال‌های اول انقلاب پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب و خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستند.

اصلی‌ترین پیام حماسه نهم دی ماه حمایت از ولایت فقیه بود، ولایت فقیهی که در طی ۹ ماه پس از انتخابات همواره آماج حملات و شعارهای فتنه‌گران بود، اما مردم بابصیرت و اگاه ایران اسلامی با درک جایگاه ولایت فقیه در روز ۹ دی سال ۱۳۸۸ حمایت قاطع خود را از ولی زمان خود اعلام کردند.

بعد از ناکام ماندن فتنه در سال ۷۸ و حوادث کوی دانشگاه تهران استکبار جهانی با همکاری برخی خودباخته داخلی پروژه عظیمی را علیه انقلاب اسلامی کلید زد، پروژه‌ای که حاصل  ۱۰ سال کار کارشناسی و اختصاص میلیاردها دلار بودجه بود.

فتنه ۸۸ با رمز «تقلب»که از سوی سران قتنه و برخی شخصیت‌های سیاسی داخل اعلام گردید، آغاز شد و ۹ ماه کشور به آشوب و اغتشاش کشیده شد.

هدف اصلی اعتراضات و آشوب‌های خیابانی حذف جایگاه ولایت فقیه و در مرحله بعد ساقط شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

گستاخی و بی‌حیایی سران و حامیان فتنه به جایی رسید که در روز عاشورا و در عزاداری سید و سالار شهیدان اقدام به آتش زدن علم مقدس اباعبدالله الحسین و رقص و پایکوبی کردند.

اما دیگر صبر و سعه صدر مردم ایران عزیز لبریز شد و در نهم دی ماه ۸۸ با حضور پرشور البته داوطلبانه و خودجوش مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و حامیان آنان زدند.

حضور مردم  در راهپیمایی 9 دی سال ۸۸ امضای دیگری بود بر پای تمام عهد و پیمان‌هایی که در اول انقلاب با خدای خود و با امام راحل (ره) و شهدا بسته بودند.

دانشجویان عزیز، جوانان انقلابی و با بصیرت آگاه باشید که فتنه به پایان نرسیده و همچنان در جریان است، حضور حامیان فتنه در دانشگاه‌ها و متشنج کردن فضای علمی دانشگاه خود مثال بارزی بر این سخن است.

مسئولان دانشگاه‌ها باید در مقابل عملکرد خود در خصوص مجوز دادن به فتنه‌گران برای حضور در دانشگاه و زنده کردن جریان فتنه و صحبت از رفع حصر سران اصلی فتنه پاسخگو باشند.

پس از گذشت چند سال از فتنه ۸۸ که خاطره‌ای تلخ در اذهان عمومی به جای گذاشته است و نظام مقدس اسلامی در برخورد با سران و عاملان آن حداکثر رافت اسلامی را به خرج داده است، اکنون با دقت در انتصابات اخیر در گوشه و کنار دستگاه اجرایی کشور، بیم آن می‌رود که گناه نابخشودنی عده‌ای در تحمیل چالشی سنگین به نظام اسلامی رفته رفته به فراموشی سپرده شود و به جای محاکمه در محافل قضایی و پس دادن تاوان آنچه به کشور تحمیل کرده‌اند، در جایی از خاک همین کشور عزیز متصدی پست‌های بالای دولتی شوند.

متاسفانه با روی کار آمدن دولت«تدبیر و امید»، فضا برای حضور کسانی که سال ۸۸ فتنه انگیزی آنان محرز شده بود باز شد و با بی‌تدبیری دولت، فتنه گران به راحتی در پست‌های مختلف اجرایی قرار گرفتند، از این رو بود که هر آن انتظار می‌رفت با تصمیم‌گیری‌های سیاسی و قرار گرفتن اشخاص معلوم الحال در دانشگاه‌ها، فضای علمی تبدیل به فضای سیاسی و امنیتی شود، که اتفاق هم افتاد و شخصیت‌هایی که در برابر نظام قرار گرفته بودند فضا را مناسب دیدند تا دوباره برگردند و از این مسیر، تلاش کنند اول چهره پلید خویش را تطهیر کنند و بعد آنچه در ذهن خود می‌پرورانند به دیگران دیکته کنند تا از این طریق به آنچه می‌خواهند دست پیدا کنند.

جوانان انقلابی نگذارید پای فتنه گران به دانشگاه ها باز شود.

نگذارید فتنه به فراموشی سپرده شود و از یاد نسل‌های بعدی انقلاب برود.

نگذارید چهره سران فتنه تطهیر گردد.

ما دانشجویان انقلابی و ولایت‌مدار دانشگاه های استان آذربایجان غربی اعلام می‌داریم که به عهد خود با امام راحل(ره)، شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و ولی فقیه زمان پایبند بوده و هرگز اجازه نخواهیم داد ذره‌ای در مسیر اهداف والا و مقدس نظام جمهوری اسلامی، امام (ره) و شهیدان عزیز در دانشگاه خللی ایجاد گردد.

والسلام علی من اتبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آذربایجان غربی

ارسال نظرات
آخرین اخبار