دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد ارومیه گفت: تشکل‌های یک بار مصرف حامی سران فتنه نه تنها به قانون اساسی و حکومت اسلامی اعتقادی ندارند بلکه تمامی امکانات موجود را برای تحقق خواسته‌های پلید اربابان لیبرال خود به کار می‌برند.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۶۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسعود حسین‌زاده با اشاره به حماسه 9 دی، اظهار داشت: با این که چند سال است مردم و دانشجویان بصیر و انقلابی در ۹ دی هر سال فتنه و سران فتنه را محکوم کرده‌اند و از کارها و اندیشه‌های آنها که همان پشت کردن به آرمان‌های انقلاب اسلامی است اعلام بیزاری کرده‌اند، اما در طی این چند سال شاهد حمایت‌های کورکورانه از سران فتنه هستیم و این تشکل‌ها با استفاده از کلمات زیبا همچون عدالت و آزادی برخی دانشجویان ساده لوح و بی‌بصیرت را با خود همراه می‌کنند.

وی افرود: نکته قابل تأمل این است که آیا این تشکل‌ها ندانسته مرتکب این رفتارها می‌شوند؟ چگونه در دانشگاه‌های جمهوری اسلامی تعدادی تشکل که خود را اسلامی، معتقد و مقید به قانون اساسی می‌دانند در مقابل نظام اسلامی و مردم همیشه در صحنه قرار بگیرند و از سران فتنه حمایت کرده و خواسته‌ای مخالف با خواسته ملت را در سر بپرورانند؟

این فعال دانشجویی گفت: این تشکل‌ها نه‌تنها به قانون اساسی و حکومت اسلامی اعتقادی ندارند بلکه تمامی امکانات موجود را درراستای خواسته‌های پلید اربابان غربی و لیبرال خود بکار می‌برند، همان گونه که در شعارهای پوچ خود از امام حسین (ع) مایه می‌گذارند ولی زمانش برسد به دسته‌ عزاداران آن امام مظلوم هم رحم نمی‌کنند و همانند یزیدیان زمان بر امام حسین (ع) می‌شورند.

وی ادامه داد: در این موقع همان دانشجویان و تشکل‌های انقلابی هستند که باید با هوشیاری، بصیرت و عملکرد به موقع مقابل این گونه هوچی‌گری‌ها ایستاده و نگذارند که دانشگاه، این مکان مقدس به دست غرب پرستان و این نوکر لیبرال‌های غربی بیافتد، و در این مورد جمله ی امام خمینی (ره) را یاد آور می‌شوم که فرمودند «جوانان عزیز دانشگاهی از نفوذ عناصر منحرف و وابسته جلوگیری کنند و نگذارند محیط مقدس دانشگاه آلوده به اغراض منحرفان و وابستگان به اجانب گردد».

ارسال نظرات