مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: با ادامه فتنه‌گری غرب و به‌ویژه آمریکا در سال 88 کار به مقابله با مقدسات اسلام و اعتقادات شیعه رسید و این حرکت اشتباه استراتژیک برنامه‌ریزان این انقلاب رنگی در کشور بود.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۶۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام اکبر قنبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به حماسه 9 دی و جمع شدن بساط فتنه 88 گفت: یکی از پیچیده‌ترین و دقیق‌ترین طرح‌های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران براندازی نرم و انقلاب رنگی بود که در سال 88 در ایران به کار گرفته شد.

وی افزود: این جنگ نرم ماحصل 10 تا 15 سال برنامه‌ریزی بوده است، از این‌رو در وهله اول دست به طراحی سناریوی براندازی نظام اسلامی از طریق انتخابات زد و اسم رمز این سناریو در آشوب‌های پس از انتخابات را «تقلب» انتخاب کرد و سپس با ورود به فاز عملیاتی و اردوکشی‌های خیابانی مرحله اصلی فتنه را راه‌اندازی کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: با ادامه فتنه‌گری غرب و به‌ویژه آمریکا در ابعاد مختلف از جمله حمایت‌های مالی و به ویژه تبلیغات رسانه‌ای به نفع جریان فتنه، تهاجم علیه نظام و دولت کار به مقابله با مقدسات اسلام و اعتقادات شیعه رسید و این حرکت اشتباه استراتژیک برنامه‌ریزان این انقلاب رنگی در کشور بود.

حجت‌الاسلام قنبری با یادآوری این موضوع که در حوادث عاشورای 88 خون ملت حسینی ایران به جوش آمد و موجبات شکست نقشه شوم دشمنان فراهم شد، گفت: حوادث سال 88 نشان داد که دشمن به‌طور مستمر در حال برنامه‌ریزی است و یک‌ لحظه هم دست از دشمنی با این نظام و انقلاب اسلامی که باعث امید مستضعفان عالم است برنخواهد داشت.

وی افزود: حماسه 9 دی، واکنشی هوشمندانه به نقشه‌ها، برنامه‌ها و اقدامات جبهه معاند نظام اسلامی بود که با بصیرت و درک سیاسی صحیح افکار عمومی که مردم را به حضور تمام عیار برای دفاع از نظام اسلامی و ولایت در نهم دی‌ماه به صحنه آورد و این روند جنگ نرم را متوقف کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی، نشان داد که پیوند عمیقی بین ولایت‌فقیه و ملت وجود دارد که این پیوند به‌هیچ‌وجه از هم جدا نخواهد شد تا انشاالله این پرچم انقلاب به دستان امام زمان(عج) برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات