نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

برنامه‌ریزی کاربردی برای بهبود معاش مردم و اقتصاد تکلیف مهم مدیران است/9 دی؛ نماد بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مجموعه مدیریت کشور در برابر مردم مسئول است و باید برای تامین و بهبود وضعیت معاش و زندگی مردم و همچنین ایجاد اشتغال مولد برای جوانان برنامه‌ریزی کاربردی داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۴۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران این استان با اشاره به حماسه 9 دی از عموم مردم ولایتمدار استان خواست در مراسم گرامیداشت این روز حضوری پُرشور داشته باشند و گفت: 9 دی؛ نماد بصیرت، آگاهی، بیداری و دشمن شناسی ملت ایران است که با حضور همیشه در صحنه خود مانع از دستیابی دشمنان به اهداف شوم‌شان در فتنه 88 شدند.

وی افزود: مردم، مسئولان و مدیران نبایستی فریب دشمن را بخورند و با هوشیاری و بصیرت نسبت به توطئه‌ها و حربه‌های دشمن از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنند و در این راستا رعایت اصول انقلاب، اصول امام و رهبری و اصول اسلام و قانون اساسی یک وظیفه همگانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی در استان به لزوم نظارت هرچه بیشتر بر ساخت وسازها اشاره و تصریح کرد: در هر عرصه‌ای برای رفع مشکلات و چالش‌ها بایستی مدیران تدبیری بیاندیشند، بسیاری از بافت‌های روستایی استان قدیمی و آسیب‌پذیر هستند که نیازمند تدبیر لازم برای پیشگیری از مشکلات آتی است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی بر لزوم رعایت اصول مهندسی در بحث نوسازی‌ها تاکید کرد و گفت: نوسازی‌های انجام شده باید براساس اصول باشد ولی در عمل شاهد چنین امری نیستیم پس دستگاه‌های نظارتی، سازمان نظام مهندسی و دیگر دستگاه‌ها چه می‌کنند؟ متاسفانه بافت‌های غیرمقاوم بسیاری در روستاها داریم و خیلی از مناطق توسعه شهری ما با چالش شهری مواجه هستند.

وی افزود: شهرستان سرپل ذهاب بعد از جنگ تحمیلی به طور کامل بازسازی شد اما در جریان زلزله آسیب‌های جدی به این شهر وارد آمد که نتیجه رعایت نکردن اصول ساخت و ساز و عدم نظارت دقیق مسئولان مربوطه است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: همت لازمه رسیدن به قله‌های بلند عزت است باید ضعف‌ها را برطرف کنیم و آنچه که ملت ما را عزتمند می‌سازد ارده قوی و ایمان‌های راسخ است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مسئولان باید موانع پیش رو برای استقرار احکام خداوند در جامعه با صبر و استقامت کنار بزنند و تحت هیچ شرایطی دچار سستی و نا امیدی نشوند؛ مجموعه مدیریت کشور در برابر مردم مسئول است و باید برای تامین و بهبود وضعیت معاش و زندگی مردم و همچنین ایجاد اشتغال مولد برای جوانان برنامه‌ریزی کاربردی داشته باشد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: هزینه‌ها باید در دستگاه‌های اجرایی به حداقل ممکن برسد و از انجام کارها و ساخت و سازهای غیر ضروری نیز با جدیت پرهیز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات