معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان:

تشکیل گروه سرود از بین دانش آموزان مستعد تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان

برنامه‌ریزی‌شده است تا پایان امسال برای اولین بار در استان زنجان در هر شهرستان یک گروه سرود از بین دانش آموزان مستعد تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در این بخش در مقطع متوسطه اول و دوم تشکیل شود.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۰۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیران در شهرستان خرم دره با اشاره به اینکه زمینه‌ساز تحقق اهداف توانمندسازی اقتصادی مددجویان تحت حمایت این نهاد توانمندی فکری و فرهنگی جامعه هدف است، گفت: تلاش می‌کنیم با برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای زمینه شکوفایی استعداد گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد را فراهم کنیم.

پیمان چتر نور با بیان اینکه ارتقاء سطح ایمانی و اعتقادی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از مهم‌ترین اهداف این نهاد بر اساس اسناد بالادستی است، افزود: برگزاری اردوهای زیارتی و شوق زیارت باهدف ایجاد نشاط معنوی و آشنایی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد با سیره ائمه معصومان (ع) از برنامه‌های مهم حوزه فرهنگی این نهاد در این بخش است.

وی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، فرزند پروری، همسران جوان، دختران بازمانده از تحصیل و در شرف ازدواج به‌منظور نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در بین گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد از فعالیت‌های مهم حوزه فرهنگی کمیته امداد استان زنجان است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از برنامه‌های دیگر کمیته امداد استان زنجان محو بی‌سوادی در مددجویان ۱۰ تا ۴۹ سال تحت حمایت این نهاد است، افزود: با بررسی‌های انجام‌شده از مجموع مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در این رده سنی ۴۳ مددجو بی‌سواد هستند که تلاش می‌کنیم با همکاری نهضت سوادآموزی زمینه باسواد شدن مددجویان شناسایی‌شده در استان زنجان را فراهم کنیم.

چتر نور به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت و شناسایی استعدادهای هنری در بین این گروه از جامعه هدف این نهاد نیز اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی‌شده است تا پایان امسال برای اولین بار در استان زنجان در هر شهرستان یک گروه سرود از بین دانش آموزان مستعد تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در این بخش در مقطع متوسطه اول و دوم تشکیل شود.

 

ارسال نظرات