مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور:

استراتژی دشمن و جهان غرب در فتنه 88 تجزیه و تغییر نظام بود

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: استراتژی دشمن و جهان غرب در فتنه 88 تجزیه و تغییر نظام بود
کد خبر: ۸۹۶۷۶۱۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رحیمی  در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه گلشن نیشابور گفت: ۹ دی روزی است که قدرت خدای متعال را به وضوح مشاهده کردیم که چطور دل‌ها را با سلیقه‌های مختلف برای حفظ انقلاب اسلامی به هم نزدیک کرد؛ و دشمنان و فتنه‌گران را مایوس و ناامید ساخت.

وی تصریح کرد: عوامل فتنه در انتخابات ۸۸ خواسته یا ناخواسته وسیله آشوب و ناامنی کشور عزیزمان ایران قرار گرفتند به خیال خود و با بهانه‌ی تقلب می‌خواستند تغییری در مدیرت کشور به وجود بیاورند سپس متوجه شدند که دشمنان قسم‌خورده این نظام کنترل اوضاع را از آن‌ها گرفته و موجودیت نظام و اصل ولایت را هدف قرار داده‌اند و نتیجه انتخابات و تعداد آرا بهانه بود.

رحیمی بابیان اینکه استراتژی دشمن و جهان غرب تجزیه و تغییر نظام بود، اظهار داشت: متاسفانه سران فتنه با حماقت خود بر طبل فتنه کوبیدند که در روایت داریم اگر جاهل ساکت بماند اختلافی ایجاد نمی‌گردد که این‌ها ساکت نماندند، ولی مردم بصیر و ولایتمدار ایران و نصرت الهی به شکل خودجوش به خیابان‌ها آمدند و به دشمنان داخل و خارج این مرز و بوم فهماندند که هرکس خواسته باشد کوچکترین آسیبی به این انقلاب و ولایت آن وارد نماید ضربه جبران‌ناپذیری را باید تحمل کند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور یادآور شد: به حول و قوه الهی بساط فتنه ننگین دشمن برچیده شد و اگر فتنه‌گران خواسته باشند تکرار چنین تفکر مسمومی را در ذهن بپرورانند یقین بدانند جواب دندان‌شکنی از مردم بصیر ایران خواهند خورد.

وی بیان داشت: اگر فرمایشات رهگشای رهبر عظیم الشان انقلاب سر لوحه عملکرد‌ها باشد این کشتی انقلاب با قدرت و عظمت به ساحل امن که همان اتصال به انقلاب جهانی حضرت حجت است خواهد رسید.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور ادامه داد: تمام تلاش مسئولین باید در راستای عزت و اعتلای جمهوری اسلامی ایران هزینه شود در تمام ابعاد فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و ... تا در منطقه و جهان هم از بعد مادی و هم معنوی بدرخشد این میسر نیست مگر با کنار گذاشتن رذایل اخلاقی از جمله خودخواهی‌ها، ریاست‌طلبی‌ها، ثروت‌اندوزی‌ها، دنیاطلبی‌ها و غفلت از دشمنان و کید و مکر آن‌ها راه نجات کشور در تبعیت محض و بی‌چون و چرا از ولایت فقیه و توجه به توانمندی‌های درون کشور و خودباوری‌ها است.

رحیمی ادامه داد: باید همه به این باور رسیده باشند انقلابی که قریب به چهل سال از عمر با برکت آن می‌گذرد با این همه تهدید‌ها و تحریم‌ها دیگر کسی را توان مبارزه با آن نیست. به امید هرچه سریعتر اتصال این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) که ان‌هم یرونه بعیدا و نراه قریبا ان شاالله.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار