عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با «بسیج»:

9 دی، صلابت صفوف آهنین مردم را به رخ جهانیان کشاند

انقلاب ثابت کرده است حرکتهای خودجوش مردمی همواره نتیجه بخش‌تر از اقدامات حکومتی بوده است و مردم هر زمانی که احساس کردند دین و ناموسشان تاراچ چندتن نادان قرار گرفته صلابت صفوف آهنین خود را به رخ جهانیان کشاندند.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۰۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

احمد علی مقدم عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در رابطه با رویداد عظیم قدرت‌نمایی مردم در واقعه بزرگ روز 9 دی سال 88 اظهار داشت: جماعتی فریفته که افق دیدشان تا نوک بینی‌شان بیشتر نمی‌رسید از اینکه دولتی مردمی بر سر کار بود و به اربابان زر و زور تزویر باج نمی‌داد برای آنان قابل هضم نبود جماعتی خودبین و خودپسند که اگر می‌توانستند گردش شب روز را بر مدار خواسته خود می‌چرخاندند.


وی افزود: از این رو پس از آنکه نامزد مورد نظرشان رأی نیاورد هشت ماه کشور را در آتش جهالت خود سوزاندند، خیابان‌ها را بستند، در عبور و مرور مردم مانع ایجاد کردند، اموال عمومی را به آتش کشیدند، آبروی نظام را خرج ندانم کاری خود کردند، روند عادی زندگی مردم را مختل، امنیت کشور را دستخوش هرج و مرج کردند هزینه‌های مادی، معنوی و سیاسی بر روی دست نظام گذاشتند اما مردم با نجابت صبر پیشه کردند.


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: اما آنجا که هتاکان پا را از گلیم خود فراتر گذاشتند و به مقدسات، ساحت امام خمینی (ره) و مساجد هتاکی کردند و در روز عاشورا لباس شمریان بر تن کردند و همچون شامیان هل هله کشیدند کاسه صبر مردم لبریز شد و به حرمت شکنان نشان دادند صبر و تأمل تا جایی معنا دارد از حد که بگذرد بر سر اعتقاداتشان و مودتشان به خاندان ائمه (ع) اهل معامله و کوتاه آمدن نیستند.


مقدم ادامه داد: مردم آنچنان پاسخ دندان‌شکنی به هتاکان دادند که ماجرای این پاسخ در کتاب‌های برای همیشه تاریخ ثبت و ضبط شد همه مردم از زن، مرد، پیر، جوان، کوچک و بزرگ در این خروش تاریخی حضور یافتند تا به هتاکان بگویند ما همه آمده‌ایم و اگر توان مقابله دارید در برابر سیل خروشان ملت بایستید نه آنکه چند جوان نحیف بسیجی را در کوچه و خیابان ببینید و وحشایانه بر سرش هجوم بیاورید.


این کارشناس سیاسی ادامه داد: هتاکان و فتنه‌گرانی که از دو منبع تغذیه می‌شدند دو دسته بودند آنان که به اذعان خودشان از سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور تغذیه می‌شدند بعد از روز 9 دی از ترس هیمنه مردم به گوشه‌ای خزیدند و به فکر انتقام از مردم فرو رفتند و عده‌ای ناآگاه که به اشتباه به دشمنان نظام پناه برده بودند اظهار ندامت و پشیمانی کردند و به آغوش مردم باز گشتند.


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به پیام دیگر قیام 9 دی گفت: مردم با حضور میلیونی در جای جای کشور مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی زدند که اینگونه وانمود می‌کردند خواست فتنه‌گران مطالبه عمومی است و مردم با این حضور و صف‌بندی با فتنه‌گران اعلام برائت و بیزاری خود را از اعمال وقیح آنان نشان دادند.


مقدم تأکید کرد: می‌گویند الخیر فی ما وقع بی‌شک دست خدا را در روند تحولات فتنه سال 88 می‌توان دید که خدا به فتنه‌گران مهلت باز گشت داد اما آنجا که حد دشمنی را با لجاجت از حد گذراندند، قرآن به آتش کشیدند و در روز عاشورا حرمت نگه نداشتند نیت پلید و ضدیت آنان با دین آشکار شد و همین شد که به اذن الهی خشم مردم بر سر آنان آوار شد و درس عبرتی گرفتند که تا ابد آویزه گوششان بماند.


این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: فتنه‌گران کهن، سردمداران و اتاق فکر آنان در داخل و خارج که با دلارهای آمریکایی و انگلیسی تغذیه شدند، بدانند که تاریخ آزمایشگاه تجربه، تکرار و سنت الهی همیشه جاریست کافی است که نیت شیطنت کنند تا مردم جواب دندان‌شکنی بدهند زیرا انقلاب به راحتی به دست مردم نیامد که راحت از دستش بدهند و اگر بر سر فتنه 88 نیز نظام کوتاه آمد این از رأفت و نگاه رحیمانه نظام بود هر چند سرمستان غرور سنگ پرتاب کردند و چشمشان را بر حقایق بستند.


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: انقلاب ثابت کرده است حرکت‌های خودجوش مردمی همواره نتیجه بخش‌تر از اقدامات حکومتی بوده است و مردم زمانی احساس کردند دین، عرض و ناموسشان تاراچ چند تن نادان قرار گرفته با حضور در صحنه 9 دی، صلابت صفوف آهنین خود را به رخ جهانیان کشاندند.


وی ادامه داد: امیدواریم دولت‌ها قدردان این مردم نجیب و صبور باشند و چنان کنند که همواره از پشتیبانی مردم برخوردار باشند که بر طبق فرمایش حضرت علی (ع) «ید الله مع الجماعه» یک انگشت به تنهایی کارآیی ندارد اما در کنار بقیه انگشتان می‌تواند مشت شود و بر دهان هر چه یاوه‌گو بخورد.


مقدم تصریح کرد: تا دنیا دنیا است باید یاد و نام این واقعه عظیم روز 9 دی گرامی داشته شود تا هم برای مسؤولان نظام تذکری باشد و هم ابهت مردم ایران و قدرت اتحاد آنان را به چشم جهانیان نمایانگر باشد و به آنان بگوید اتحاد مردم بود که علاوه بر آنکه رژیم 2 هزار و 500 ساله را از سر راه برداشت، مزدور فروخته شده به دلار را در فتنه 88 بر سر جای خود می‌نشاند هر کجا لازم باشد در میان برای جان‌فشانی حاضر است و از بذل جان ابایی ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی عنوان کرد: از همین جا به روان پاک شهدای بزرگوار فتنه 88 درود می‌فرستیم و امیدواریم مسؤولان کشور با درک خیانت بزرگ سران فتنه از در تسامح و تساهل با آنان وارد نشوند و بدانند نظام تا سر حد امکان به آنان فرصت داد اما نقاب جهل و خودبزرگ‌بینی چنان چشم بصیرتشان را کور کرد که خود را شریک مرگ عده‌ای جوان کردند.

ارسال نظرات