امامان جمعه شهرستان قروه بر حضور در مراسم گرامیداشت روز نهم دی ماه و اهمیت برگزاری این مراسم تاکید کردند.
کد خبر: ۸۹۶۷۵۸۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امامان جمعه شهرستان قروه بر حضور در مراسم گرامیداشت روز نهم دی ماه و اهمیت برگزاری این مراسم تاکید کردند.

امام جمعه قروه خاطر نشان کرد: نهم دی ماه روز بصیرت است و به معنای آگاهی یک امت است که با اقدام به موقع و به هنگام برای یاری دین همراه بوده است.
حجت الاسلام حسن باباییان امام جمعه شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز نهم دی ماه اظهار داشت: دشمن به دنبال این بود تا در انتخابات ۸۸ به اهداف خود دست یابد و با ایجاد فتنه در پی رسیدن به مقاصد شوم خود بود.

باباییان با بیان اینکه همه همت ما بر این است تا دین اسلام ناب محمدی (ص) در جهان سرافراز باشد، بر لزوم حضور گسترده مردم در برنامه گرامیداشت روز نهم دی ماه تاکید نمود و گفت: نهم دیماه نباید فراموش شود و همیشه باید مراسم گرامیداشت آن نیز به صورت باشکوه برگزار شود.

وی افزود: مردم ما بلافاصله در روز نهم دی ماه به میدان آمدند و آنانی که بنای بر هم پیچیدن اسلام و پرچم عاشورایی را داشتند در سر جای خود نشاندند.


ماموستا ملاهاشم نوری امام جمعه اهل سنت قروه نیز در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر اهمیت گرامیداشت روز نهم دی ماه اظهار داشت: نهم دی ماه روزی است که به حقیقت می‌توانیم بگوییم دست دشمنان نظام و توطئه دشمنان نظام جمهور اسلامی رو شد.

وی افزود: آشکار شدن توطئه‌های دشمنان باعث شد تا مردم فهیم و دین دار ایران اسلامی در تمامی مذاهب با تمامی وحدت و انسجام این فتنه را سرکوب نمایند

امام جمعه اهل سنت قروه با بیان اینکه دشمنان در تمامی نقاط جهان به دنبال ایجاد فتنه در ایران اسلامی بودند، خاطر نشان کرد: نهم دی ماه را چنین تعبیر می‌کنیم که دست دشمنان رو شد و تلنگری شد برای مردم ایران که بدانیم همیشه دشمنان در کمین هستند و باید هوشیار و بیدار باشیم در برابر کید و مکری که دشمنان دارند.

وی ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی که چشم دیدن پیشرفت و توسعه کشور ما را ندارند و بر استقلال ما اهمیت نمی‌دهند در روز نهم دی ماه سرافکنده و ناامید شدند.

وی خواستار حضور گسترده مردم در مراسم گرامیداشت روز نهم دی ماه شد و افزود: من قطعا همانند همه سال‌های گذشته که در این مراسم حضور داشته ام، امسال نیز در این برنامه حضور خواهم داشت و درخواست دارم تا همه مردمی که امنیت کشور را و نظم و آرامش جامعه را دوست دارند و به دنبال سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان هستند در این مراسم حضور یابند

نوری با بیان اینکه دشمنان امنیت پایدار امروز ایران اسلامی را تاب نمی‌آورند گفت: لازم است تا مردم ما این روز را فراموش نکنند و یاد این روز را گرامی بدارند و این روز را به خوبی بشناسند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات