خبرهای داغ:
مسوول روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهر الوند به مناسبت حماسه 9دی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۷۵۷۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

هادی انصاری مسوول روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید . حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند .
وی ادامه داد : با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.
انصاری ادامه داد : روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.
وی افزود : در روز نهم دی ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام گردید.
مسوول روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز : در همین راستا و به مناسبت حماسه نه دی اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور بسیجیان شهرستان البرز در تالار شهر ، شهر الوند برگزار خواهد شد .
وی در پایان افزود : این اجتماع در روز شنبه نه دی ماه با سخنرانی حجت السلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز برگزار خواهد شد .
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها