خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

کمک به تحقق دولت اسلامی از وظایف اصلی بسیج است/ مهمترین چالش نرم استکبار به نظام غرب گرا‌های داخلی هستند

سرهنگ پاسدار مطهری در گردهمایی مربیان صالحین و فرماندهان پایگاه‌های حوزه خاتم الانبیا (ص) شاهرود گفت: کمک به تحقق دولت اسلامی از وظایف اصلی بسیج است که باید به ادارات کمک کنیم و موازی کاری نکرده و متولی قانونی را فعال کنیم که درست عمل کند.
کد خبر: ۸۹۶۷۴۸۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عباس مطهری در گردهمایی ماهانه مربیان و سرمربی صالحین و فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود که به میزبانی پایگاه رسول اکرم (ص) در مسجد امام باقر (ع) شهرک کوثر برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه حل مشکلات مردم محل فکر و مبنای عمل محله محوری باشد اظهار کرد: در محله اقسام اقشار هستند و انسان‌های خوبی نیز می‌باشند که باید از آن‌ها در جهت حل مشکلات محله بهره بُرد.
وی افزود: ما با وجود ۸۰ میلیون نفر جمعیت باید نمونه جامعه اسلامی درست کنیم تا تمدن اسلامی شکل بگیردو باید هیئت‌های اندیشه ورز در پایگاه‌های راه اندازی و تشکیل شود.
مطهری خاطر نشان کرد: مهمترین چالش هجمه نرم استکبار به نظام از بیرون و از داخل که غرب گرا‌ها و دنیا طلبان و اشرافی گرا‌ها هستند می‌باشد و باید با روش خودشان با آن‌ها مقابله کرد.
وی با تاکید بر انقلابی گری به عنوان راه مقابله با هجمه نرم تصریح کرد: مسئولین ما دیروز اشرافی نبودند، اما امروز بر اثر گذر زمان هستند.
جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه در طول انقلاب هجمه‌های به ما کمتر از هجمه‌های ما به دشمنان نبوده است گفت: ما در جنگ به فرمود: ه امام راحل انقلاب را به جهان صادر کردیم و در موضوع داعش هر چند دفاع کردیم، اما نظریه انقلاب را در جهان منتشر نمودیم و بسیج را در پاکستان و افغانستان و یمن و عراق و سوریه ایجاد و نهادینه کردیم.
وی با بیان اینکه در داخل ما با غرب گرا‌ها و اشرافی گرا‌ها مشکل داریم بیان کرد: سابقه ندارد عرب‌ها به فتوای مرجع شیعه حرکت کنند و امروز دیدیم حرکت کردند.
مطهری ادامه داد: امام راحل در پیام دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۸ به مهاجرین جنگ تحمیلی بیان می‌کنند مسئولان بدانند انقلاب زمینه ساز حکومت جهانی اسلام به رهبری حضرت حجت است و خداوند منت نهد و در عصر حاضر قرار دهد و انقلاب زمینه ساز آن ظهوز است.
وی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب هم فرمودند: انقلاب اسلامی باید ۵ گام را طی کند، انقلاب اسلامی، نظام سازی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی که زمینه ساز حکومت جهانی باشد.
جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه برای ساختن دولت اسلامی یکی از اشتباهات این بود که در اموری که باید به دولت کمک می‌شد تصدی گری کردند افزود: دولت یک طرف و این‌ها یک طرف می‌روند و این سبب می‌شود دولت اسلامی محقق نشود.
وی گفت: یکی از کار‌هایی که انجام باید شود در سطح بسیج، در جایی که کار متولی دارد ما موازی کاری نکنیم و به کمک کنیم تا وظایف خود را انجام دهند و ما باید کمک کنیم که سازمان در زمینه اشتغالزایی بتوانند کار و تلاش کنند.
مطهری تاکید کرد: کمک به تحقق دولت اسلامی از وظایف اصلی بسیج است که باید به ادارات کمک کنیم و موازی کاری نکرده و متولی قانونی را فعال کنیم که درست عمل کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهبرد انقلاب اسلامی در دفاع از فلسطین و نابودی اسرائیل عنوان کرد: امروز افکار عمومی جهان به نفع انقلاب شده و جا پا داریم در سوریه و اعلام آمادگی حمایت میدانی می‌کنیم.
مطهری اظهار کرد: در سال ۱۹۴۶ میلادی وقتی فلسطین را اشغال کردند دلهره داشتند که چه اتفاقی می‌افتد و چه خروشی خواهد بود، اما خبری نشد، ولی امروز با اعلام ترامپ جهان اسلام می‌خروشد.
کمک به تحقق دولت اسلامی از وظایف اصلی بسیج است/ مهمترین چالش نرم استکبار به نظام غرب گرا‌های داخلی هستند
وی با بیان اینکه باید به کتاب خدا و عترت چنگ بزنیم تا گمراه نشویم بیان کرد: مشکل اینجاست که افراد از ولایت جدا شدند و به مکاتب دیگر رفتند و باید بدانیم کتب شهید مطهری سبب می‌شود دچار انحراف اعتقادی نشویم.
این استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به توطئه‌های عربستان سعودی گفت: عربستان برخی شیعیان ایران و عراق را در دوره‌ای جمع کرده تا در ایران و عراق کارشکنی کنند و این‌ها همین شیعیان تندرو هستند که انحراف را دامن زده اند و ترویج می‌کنند.
وی با بیان اینکه یکی از سران رژیم صهیونیستی بیان می‌کند بعد از جنگ اعراب اسرائیل در تمام جنگ‌ها شکست خورده است افزود: در مقابل حزب الله همه اش پیروز بوده است و مسئولین حزب الله تاکید دارند علت پیروزی‌های حزب الله لبنان در جنگ‌ها اطاعت از امام خامنه‌ای می‌باشد.



به همت مرکز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه استان سمنان
برگزاری دوره آموزشی روایتگری به میزبانی شاهرود
دوره آموزشی روایتگری به همت مرکز حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به میزبانی شاهرود برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دوره آموزشی روایتگری به همت مرکز حفظ و نشر ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد (عج)، بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان به میزبانی مرکز آموزش گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم شاهرود برگزار شد.
در این دوره آموزشی قریب به ۷۰ راوی خواهر و برادر به مدت سه روز با شیوه‌های روایتگری، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور اساتیدی از قم و تهران آشنا شدند.
عبدالحسین محمدی مسئول مرکز حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه برگزاری این دوره اظهار کرد: این دوره در راستای تداوم آموزش راویان و با همکاری انجمن راویان دفاع مقدس استان و شهرستان‌ها برگزار شد.
وی افزود: تلاش ما در این دوره این بود تا بتوانیم در راستای تداوم آموزش روایتگری و بالابردن سطح معرفتی و بصیرتی راویان و نحوه روایتگری گام برداریم و با نظر سنجی‌های انجام شده شرکت کنندگان از دوره رضایت داشتند.
محمدی با بیان اینکه راویان مورد آموزش قرار گرفته در اردو‌های راهیان نور بکارگیری می‌شوند بیان کرد: تلاش داریم تا راویان علاوه بر حضور در راهیان نور در مدارس و به مناسبت‌های مختلف روایتگری و در ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فعال باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها