خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارمندان خراسان جنوبی با بیان اینکه عدم وجدان کاری منکری است که مشاهده می شود گفت: باید کار شود تا همه به تکریم ارباب رجوع و در سطح ادارات و نهادهای استان اهتمام بورزیم.
کد خبر: ۸۹۶۷۴۵۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی صادق احمدی صبح امروز در دیدار جمعی از فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات با نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) اظهارداشت: در آستانه یوم الله 9 دی برای تجدید میثاق با آرمان های نظام اسلامی و ولایت فقیه به این دیدار آمده ایم.

وی عنوان داشت: حاضرین تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، اعضای شورای قشر بسیج کارمندان، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، سرگروه های حلقه های صالحین و اعضای شوراهای پایگاه بسیج کارمندی در مرکز استان هستند.

مسئول بسیج کارمندان خراسان جنوبی با بیان اینکه در بسیج کارمندان استان 250 حلقه صالحین در سطح ادارات و نهادها داریم افزود: یکی از وظایفی که امسال در برنامه های کاری در بسیج کارمندان دنبال می کنیم  ضمن کار تربیتی و خودسازی در حلقه های صالحین، امربه معروف و نهی از منکر و ترویج تذکر لسانی در سطح ادارات است.

وی متذکر شد: بر اساس ابلاغیه از اول دی ماه دست ما رسیده است مصمم هستیم که در سه ماه پایانی سال دو معروف خوش اخلاقی و اقامه نماز جماعت اول وقت در ادارات را بیشتر گسترش دهیم.

صادق احمدی با بیان اینکه عدم وجدان کاری منکری است که گاها مشاهده می شود گفت: باید کار شود تا همه اهتمام بورزیم به تکریم ارباب رجوع و در سطح ادارات و نهادهای استان آن طور که شایسته استان است به ترویج معروفات و ترک منکرات اهتمام بورزیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها