خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین:
نماینده ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین گفت: روز نهم دی در گذار از فتنه پیچیده 88، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن، تلاوت پشتیبانی مردم از انقلابی که مال خودشان است، ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد.
کد خبر: ۸۹۶۷۴۱۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی نماینده لی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفت: فتنه 88 یکی از اقدامات دشمن بود که به بهانه تقلب در انتخابات صورت گرفت، برنامه ریزی این فتنه از سال ها قبل ریخته شده بود و انتخابات بستری شد که دشمنان نقشه شومشان را در صحنه عمل پیاده کنند.
وی خاطر نشان کرد: فتنه گران ضربه بزرگی را به نظام زدند که تا کنون دشمنان قادر به انجام این کار نبودند فتنه گران از روزهای ملی همچون 16آذر ماه ، 13آبان ماه و روز قدس سوء استفاده نمودند و دست به آشوب زدند.
عدالتی یادآور شد: فتنه گران در روز عاشورا حرمت امام حسین (ع) را شکستند و به مساجد حمله ور شدند و شورش کردند که در نهایت نهم دی ماه مردم متوجه شدند که که اینها هدفشان انتخابات نیست و دنبال نابودی نظام و مقدسات و ارزش های دینی هستند حتی عکس امام و رهبری را آتش زدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین تصریح کرد: روز نهم دی در گذار از فتنه پیچیده 88، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن، تلاوت پشتیبانی مردم از انقلابی که مال خودشان است، ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد.
وی گفت: حماسه نه دی استکبار ، استعمار و استبداد را از کشور اسلامی ایران زدود و همچنین دشمنانی که دنبال غارت سرمایه های این ملت بودند را نا امید کرد.
عدالتی شربیانی خاطر نشان کرد: نه دی پاسخ دندان شکن امت با بصیرت ایران به استکبار جهانی و منافقان داخلی است که بدانند هنوز این امت پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به هیچ قیمتی دست از این انقلاب نخواهند شست و همچنان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه خواهند داد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: حضور پرشور مردم باعث شد این فتنه را ازبین ببرند و دشمنان دین را نسبت به به انقلاب مأیوس و ناامید کنیم و هر کجا که مردم در صحنه حضور آگاهانه و پر شور داشته باشند دیگر تاریخی مثل تاریخ کوفه و و روز عاشورا اتفاق نخواهد افتاد.
وی رمز پیروزی و سر افرازی کشورمان و باقی ماندن ارزش های دینی و انقلابی را پیروی از ولایت فقیه دانست و گفت: تبعیت از ولایت فقیه مانع از آسیب به کشور است و باید در تمامی صحنه های حضوری فعال و چشم گیر داشته باشیم .
عدالتی در خاتمه گفت: دشمنان این نظام مقدس هر لحظه ما را رصد می کنند که اگر ذره ای احساس کنند حضور مردم در مراسمات 9 دی نسبت به سال های قبل کمرنگ تر شده از این فرصت استفاده سوء خواهند کرد لذا باید آحاد مردم با تمام توان در این مراسمات شرکت کنند تا مشتی بر دهن دشمنان نظام و انقلاب باشد.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها