فرمانده سپاه آذرشهر:

حماسه نهم دی حجت را بر همه تمام کرد

فرمانده سپاه آذرشهر در آستانه سالروز حماسه 9دی، این روز را از روزهای بزرگ، مهم و تاثیرگذار برای تاریخ کشور دانست و گفت: حماسه 9دی حجت را بر همه تمام کرد و در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۳۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

سید رضا پور زینال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با اشاره به حدیث علوی «لایحمل هذاالعلم الا اهل البصیر و الصبر» بین کرد:  حماسه 9 دی نماد بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب خود ایستادند.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در خیابان ها برای دفاع از دین و انقلاب افزود: مردم در 9دی ثابت کردند که ظرفیت لازم را در مواجهه با تهدیدات و چالش های پیچیده و گردنه های سخت را دارند.

پورزینال با بیان اینکه فتنه گران بر ضد مصالح عموم مردم عمل کردند، خاطرنشان کرد: مردم در 9دی ثابت کردند که مدعیان دروغین سران فتنه نه از مردم و مدافع حقوق مردم بودند و نه طرفدار امام که طرفدار امام از ولایت عبور نمی کند و طرفدار مردم به حرکت میلیونی مردم احترام می گذارد.

وی با بیان اینکه اصل اساسی انقلاب اسلامی پیروی از ولایت است، اظهارداشت: حرکت پرشکوه مردم در 9دی به دنیا و فتنه گران غافل فهماند که انقلاب اسلامی با ولایت گره خورده است و با وجود این همه هجمه و فضاسازی دشمن برای ایجاد گسست میان امت و ولایت مردم تیزبین و بصیر ما هرگز از ولایت جدا نشده و نخواهند شد.

فرمانده سپاه آذرشهر فتنه سال 88 را حادثه ای بسیار تلخ برای کشور خواند و بیان داشت: حضور به موقع مردم مسلمان در حماسه 9دی طومار نمایش وقیحانه و شرم آور فتنه گران اندک، گستاخ و منحرف را که با هدایت رسانه های شیطانی استکبار علیه اسلام قد علم کرده بودند در هم پیچید.

زینال پور با اشاره به حرکت حماسی مردم  آذربایجان در 8 و 9 دی این حرکت را تبلور  غیرت دینی  عنوان و بیان داشت: این حرکت تبلور حقیقی شعار همیشگی آذربایجانی هاست؛ «آذربایجان اویاخدی   انقلابا دایاخدی».

ارسال نظرات
آخرین اخبار