فرمانده سپاه بستان آباد حماسه عظیم مردمی نهم دی ماه را تجلی پشتیبانی و وحدت جدایی ناپذیر امت با ولایت و بصیرت افزایی را تنها راه خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۲۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فتنه 88 را نقشه ای کوته نظرانه برای ایجاد شکاف در بین صفوف ملت در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بیان و اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در حماسه 9 دی ماه شکوه، عظمت و مردمی بودن نظام اسلامی را به رخ تمام دنیا کشاند و اقتدار نظام اسلامی را در نظام بین الملل ارتقا بخشیدو تثبیت کرد.

وی فتنه گران را دست پروردگان قدرت های استکباری برای مقابله با نظام اسلامی خواند که تلاششان هنجارشکنی و از بین بردن ارزش های الهی و انقلابی در بین مردم و ساقط کردن نظام اسلامی بود که به دست مردم ولایت مدار و مومن ایران اسلامی پس زده شدند.

محمدی نقش بی بدیل رهبر فرزانه انقلاب در آگاه سازی و روشنگری وهدایت سیاسی مردم را بسیار شگفت انگیز و غیر قابل توصیف دانست که مقابل بسیاری از ناهنجاری ها و خسارات و تلفات را گرفت و موجب وحدت بیش از پیش مردم شد.

وی بزرگداشت روز 9 دی را بسیار ارزشمند و یاد آور رشادت های مردم در دفاع از حریم ولایت و نظام اسلامی توصیف کرد. 

محمدی بیان اینکه تلاش اصلی دشمنان به فراموشی سپردن حماسه عظیم نهم دی ماه است، گفت: وظیفه اصلی نیروهای مومن و حزب الهی روشنگری و بصیرت افزایی در بین مردم برای حفظ و ماندگاری این حرکت الهی است.  

 

 

ارسال نظرات