مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک:

موسسه خیریه کهریزک سرمایه گذاری خوبی در حوزه کودکان مبتلا به اوتیسم کرده است

خبرگزاری بسیج: مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک از سرمایه گذاری در حوزه کودکان مبتلا به اوتیسم و راه اندازی کلینیک آموزشی در کرج خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۲۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر احمدی، در جشن آغاز سال نو میلادی که با حضور جمعی از خیرین و کشیش آندره عیسی قلیان، از کلیسای جماعت ربانی برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح به سالمندان مسیحی ساکن در کهریزک، به معرفی خدمات این مرکز خیریه پرداخت و اظهار داشت: 3000 مددجو زیر پوشش این مرکز هستند که 320 نفر از آنها خدمات در منزل دریافت می کنند.

همچنین 1750 نفر در مجتمع شماره دو کهریزک واقع در محمد شهر کرج و 170 نفر در منزل و 300 نفر روزانه به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات مختلف پزشکی، توانبخشی و آموزشی بهره مند می شوند. 

همچنین امسال کار مهم دیگری را شروع کردیم و110 نفر از کودکان عقب مانده ذهنی را که هیچ کس نمی تواند از آنها مراقبت کند به صورت شبانه روزی نگهداری و مراقبت می کنیم.

دکتر احمدی با اشاره به اینکه موسسه خیریه کهریزک، یک موسسه غیر انتفاعی و غیر دولتی است، افزود: این مجموعه با کمک های مردمی اداره می شود و با همت و کمک مردم خیر و نیک اندیش در ارتباط با کودکان مبتلا به اوتیسم نیز موسسه خیریه کهریزک سرمایه گذاری خوبی کرده و کلینیک آموزشی در کرج ایجاد کرده است که نحوه برخورد با کودکان اوتیسم در این مرکز آموزش داده می شود. در منطقه افسریه هم مرکز درمانی جوادالائمه روزانه به 1000 بیمار در حوزه های مختلف خدمات ارائه می کند.  

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار