سردار غیب‌پرور:

آمریکا در هر جنایتی که اتفاق می‌افتد نقش ایفا می‌کند‌

خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در انتفاضه اخیر که به واسطه حرف زشت رئیس جمهور بی‌کله آمریکا به وجود آمد، روزی نیست که خبر شهادت تعدادی از مسلمانان را نشنویم؛ وزیر خارجه انگلستان با چه رویی به تهران می‌آید؟ عملکرد کثیف این‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی مشهود است.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۱۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور  اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک تحفه نادری است که خداوند نه تنها به مردم ایران بلکه به آزادگان جهان ارزانی فرمود و این لطف بی‌انتهای خداوند صاحب ارزش و قیمت است.

غیب‌پرورگفت: برای به وجود آمدن این انقلاب و بقای آن، خون‌های پاکی تقدیم شد؛ نام مبارک سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) مسما است، وجودی که ما پاسدارها از اینکه در ذیل عنایت ایشان همواره پاسداری از انقلاب را انجام داده‌ایم، خوشحالیم.

وی اظهار کرد: اگر نام ایشان و شخصیت والایشان نبود، انقلاب اسلامی نه شکل می‌گرفت و نه جان داشت، رمق انقلاب اسلامی مدیون  حضرت سیدالشهدا(ع) است‌.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: هزاران درود به شرف مردمی که امامشان را فهمیدند و رها نکردند و در این مسیر حتی از جانشان هم گذشتند، بذل جان یک امتیاز فوق‌العاده‌ای است که در زیارت عاشورا هم به این مورد اشاره شده است.

غیب‌پرور با بیان اینکه آرزوی همه پیامبران ایجاد حاکمیت دینی بود، تصریح کرد: این نوع انقلاب، آرزوی حسین بن علی(ع) و تحقق آمال همه پیامبران خدا است، چنین حکومتی جزو آرزوهای سیدالشهدا (ع) است و خداوند به دست آن بزرگوار، این حاکمیت دینی را عطا کرد.

وی گفت: امروز ما هستیم و نگهداری از این هدیه بزرگ، امام رفت و خداوند خلاء آن بزرگوار را با یک نعمت بزرگ پر کرد، شخصیتی عظیم و قائدی بزرگ؛ کسی که فهم دین داشت و جزو تشکیل‌دهندگان این انقلاب بود؛ کسی که خود امام، ایشان را در زمان حیاتشان تصدیق کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: امام خامنه‌ای به نعمت بزرگ این انقلاب تبدیل شد؛ دشمنان کوتاه نیامدند و قرار هم نیست کوتاه بیایند، ما باید خیلی ساده باشیم که باور کنیم که دشمن غداری مانند آمریکا دست از دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران بردارد؛ هر جنایتی که در هر جای این دنیا اتفاق می‌افتد، آمریکا نقشی را ایفا می‌کند‌؛ آن‌ها ۸ سال با ما دشمنی کردند اما نتوانستند به هدفشان برسند، چه کسی می‌تواند نقش غواصان سرافراز را انکار کند؟ آیا کسی شک دارد که آمریکا در ۸ سال دفاع مقدس دست داشته است؟

غیب‌پرور اضافه کرد: بسیاری از تولیدات مواد مخدر در افغانستان متعلق به آمریکا است، آیا بلایی که این‌ها بر سر مردم مظلوم فلسطین آوردند بر کسی پوشیده است؟ این‌ها روزی آرام خواهند گرفت که جامعه ما را از اسلام و داده‌های انقلاب اسلامی تهی کنند و والله قسم به کمتر از این راضی نیستند.

وی تشریح کرد: در انتفاضه اخیر که به واسطه حرف زشت رئیس جمهور بی‌کله آمریکا به وجود آمد، روزی نیست که خبر شهادت تعدادی از مسلمانان را نشنویم؛ وزیر خارجه انگلستان با چه رویی به تهران می‌آید؟ عملکرد کثیف این‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی مشهود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آیا کسی فکر می‌کرد که بساط داعش به این شکل برچیده شود؟ لطف خدا بواسطه مجاهدت دائم و مستمر است، وظیفه ما در مقابل این دشمن و انقلاب نورانی و این ایثارگران و جانبازان، ایستادگی است؛ پاسداری و مجاهدت برای نگهداری انقلاب نیازمند کار و آلوده نشدن به زخارف دنیاست؛ اگر ما در این راه ایستادگی کردیم، خداوند امر مبارک فرج را تسهیل می‌کند.

غیب‌پرور در خصوص فرمانده سابق سپاه سیدالشهداء(ع) اظهار کرد: سردار نصیری قریب به ۸۰ ماه شانه به شانه شهدا بوده است، امثال ایشان آمده‌اند تا شهید شوند، برای ایشان در مجموعه سپاه حفاظت آروزی موفقیت می‌کنم؛ سپاه حفاظت مجموعه‌ای است که با امنیت ملی کشور سر و کار دارد.

وی اذعان داشت: سردار شاهچراغی نیز قریب به ۸۰ ماه شهدا را همراهی کرده و در عرصه‌های مختلف بعد از دوران دفاع مقدس، توفیق خدمت‌گزاری داشته است، ایشان در استان‌های گلستان، مازندران، مرکزی و سمنان سابقه فعالیت درخشانی دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: سردار شاهچراغی، حضور این مسئولان و پاسداران پشتوانه محکمی برای شما محسوب می‌شود. این ارتباط سپاه و بسیج با مردم و مسئولان یک نعمت بزرگ است و ما باید قدر بدانیم.

ارسال نظرات