کشیش آندره عیسی قلیان، در جمع سالمندان مسیحی ساکن آسایشگاه خیریه کهریزک:
خبرگزاری بسیج: سالمندان و معلولان مسیحی ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک با اجرای سرودهای مذهبی و مراسم شکرگزاری آغاز سال نو میلادی را مراسم جشن گرفتند.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۰۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ کشیش آندره عیسی قلیان، در جمع سالمندان و معلولان مسیحی آسایشگاه کهریزک   گفت: خیلی از افراد خیلی چیز ها دارند اما آرامش درونی و رضایت درونی ندارند اما افراد دیگری فاقد خیلی از این چیز ها هستند در حالی که رضایت درونی دارند.

کشیش آندره عیسی قلیان، از کلیسای جماعت ربانی در مراسم کریسمس و آغاز سال نو میلادی در جمع سالمندان و معلولان مسیحی ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک در سخنانی اظهار داشت: حضرت عیسی (ع) پیام آور صلح و دوستی و نوید بخش سلامت روح و اندیشه، در غم دیگران شریک بود و آمده بود تا به دیگران خدمت کند، نه اینکه دیگران به او خدمت کنند.  

کشیش عیسی قلیان، افزود: وقتی که ما به توانایی های انسانی خودمان نگاه می کنیم می بینیم گاهی اوقات توانایی هایی فوق تصور مان داریم که می توانیم باعث آرامش خیلی از انسان های دیگر شویم و دل دیگران را شاد کنیم و خداوند برای این کارها پاداش عظیمی قرار داده است.

وی با بیان آیاتی از کتاب انجیل، گفت: خداوند برای دوستداران و خادمان خودش که به مردم خدمت می کنند برکات و هدایایی تدارک دیده است که هیچ انسانی حتی تصور آن را نمی تواند بکند.

 

 

 

ارسال نظرات