خبرهای داغ:

اعزام اکیپ های تخصصی پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی به مناسبت قیام 15 دی دربخش صیدون

دومین جلسه موسسه خیرین بیمارستانی با حضور اعضای موسسه و آقایان پرچمی و عفری پور از کارشناسان معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی در شبکه بهداشت و درمان باغملک برگزار شد
کد خبر: ۸۹۶۷۲۹۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵

دکتر صادق شهریاری مدیر شبکه بهداشت ودرمان باغملک با تشریح وضعیت بهداشتی درمانی شهرستان و مشکلات زیر ساختی این بخش گفت: شبکه بهداشت ودرمان شهرستان به لحاظ شاخصها و تجهیزات هنوز به وضعیت ایده آل نرسیده است وباید بیشتر تلاش شود و به همین جهت تصمیم گرفتیم تا نسبت به تشکیل این موسسه اقدام کنیم.

 وی گفت : حضور امام جمعه و دادستان ، فرمانده سپاه و کمک مردم می تواند در پیشبرد اهداف سلامت موثر باشد. دکترشهریاری گفت: بیمارانی که درد دارند و یا صعب العلاج می باشند در مواقعی که درد دارند اگه به آنها رسیدگی شود هنر می باشد واحساس کنند که از آلام ودرد و رنجشان کاسته شده است.

درادامه جلسه مهندس پرچمی از معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص نحوه تشکیل موسسه و شرح وظایف آن توضیحات لازم را ارائه نمودند

 پرچمی گفت: ساماندهی خیرین سلامت استفاده از امکانات و نحوه صحیح از خدمات سلامت از دیگر وظایف این موسسه می باشد که در حال انجام است.

 پرچمی تاکید نمود باید کاری کنیم که مردم جهت دریافت خدمات سلامت به موقع به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

در این جلسه کیانپور دادستان عمومی وانقلاب شهرستان باغملک باتشریح مشکلات زیر ساختها در شهرستان گفت : شهرستان باغملک بواسطه این که یکی از قطب های گردشگری می باشد سالانه پذیرای ده هزار مسافر بوده و یک حادثه کوچک می تواند این شادی را به شیون تبدیل کند و نیاز است جهت جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار به بخش بهداشت ودرمان توجه ویژه شود.

کیانپور گفت : با وجود مدیر جوان و با علاقه همچون دکتر شهریاری در شهرستان کارهای خوبی صورت گرفته و دغدغه های ایشان به حق است.

وی گفت: تشکیل چنین موسساتی هرچه از حالت اداری خارج شود و مردمی باشد بهتر جوابگو بوده وجهت جذب سرمایه گذار در شهرستان کار گشا خواهد بود و زمینه را باید فراهم کنیم.

کیانپور افزود : توجه به سلامت چه جسمی و چه روحی افراد در پیشرفت و توسعه هر کشور تاثیر دارد که همه نهادها در این خصوص با بخش سلامت همکاری کنند.

 طاهرزاده مسئول دفتر نماز جمعه به بحث فرهنگ سازی در شهرستان پرداخت و گفت : فرهنگ سازی در خصوص ارائه آموزشهای بهداشتی به مردم ، برگزاری همایشهای اجتماعی نهادینه شود جذابیت بیشتری در بین مردم دارد و مردم نیاز به آموزش دارند.

سرگرد احمدی فرمانده سپاه ناحیه باغملک در این جلسه گفت: مدیر بهداشت ودرمان باغملک با وجود همه مشکلات ولی شبانه روز بسیجی وار و جهادی تلاش می کنند.

 سرگرد شاپور احمدی گفت: شناسایی وضعیت موجود توسط نمایندگان ، و مجموعه علوم پزشکی و رفع مشکلات می تواند ارتقا سلامت مردم را دوچندان کند.

وی گفت: اعزام اکیپ های تخصصی به مناطق کمتر برخوردار و محروم توسط شبکه بهداشت ودرمان با همکاری نیروی مقاومت بسیج از جمله کارهای خوبی بود که امسال در چندین نوبت صورت گرفت.

سرگرد احمدی همچنین از مستقر شدن اکیپ های تخصصی پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی در صیدون به مناسبت قیام 15 دی ماه این منطقه خبرداد.

فتحی مقدم مسئول پیشگیری و وقوع جرم دادگستری شهرستان در خصوص نقش ایجاد فرهنگ عمومی در حل مشکلات بهداشت ودرمان در قالب پروپوزال توسط نخبگان مطالبی عنوان نمودند و پیشنهاداتی را ارائه نمودند.

مهندس زارعی رییس مرکز بهداشت باغملک مشکلات و نیازهای حوزه بهداشت را به صورت جامع عنوان نمودند و خواستار همکاری همه نهادهای ذیربط شدند. درپایان پس از بحث و بررسی و نقطه نظرات اعضا و موافقت همدیگر هیات امنا و بازرسین موسسه انتخاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها