رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان‌رضوی از برگزاری تجمع بزرگ همبستگی با ولایت در آستانه ۹ دی در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۷۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی ظهر امروز در نشستی خبری 9 دی اظهار داشت: فتنه آمریکایی و صهیونیستی سال 88 با هماهنگی و کینه‌توزی دشمنان انقلاب رقم خورد و به‌ نوعی تسویه حساب دشمنان با انقلاب بود و دشمن می‌خواست انقلاب را شکست بکشاند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی با بیان اینکه 17 هزار شهید به دست گروه‌های تروریستی و منافقان و 220 هزار شهید دفاع مقدس تقدیم شده است افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی نامی از صدام نیست و این رشادت‌ها ادامه دارد و نمونه آن حرکت انقلابی و ولایی مدافعان حرم بوده است.

سلطانی با اشاره به پاسخ کوبنده ملت ایران به فتنه‌گران، تصریح کرد: در سال 88 حماسه 9 دی در سطح استان‌های کشور از جمله خراسان‌رضوی برگزار شد, امسال هم راهپیمایی یوم‌الله 9 دی، روز میثاق امت با ولایت همزمان با سراسر کشور در سراسر استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این راهپیمایی باشکوه از ساعت 9 صبح روز شنبه نهم دی ماه 96 آغاز می‌شود و مسیر این راهپیمایی از عرصه میدان شهدا به سمت بست شیخ طوسی حرم رضوی خواهد بود و مداح و ذاکر اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) میثم مطیعی به نوحه‌خوانی می‌پردازد و در ادامه راهپیمایان در مسیر معین‌ شده حرکت خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در پایان این راهپیمایی در مشهد "حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان" سخنرانی می‌کند و پس از سخنرانی پایانی هم قطعنامه این راهپیمایی قرائت می‌شود.

سلطانی در رابطه با دیگر برنامه‌های استان در این ایام گفت: تجمع همبستگی با ولایت با حضور طلاب حوزه علمیه در روز شنبه 9 دی از ساعت 18 تا 20 در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می‌شود که سخنران این مراسم آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی یا حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی خواهد بود.

وی افزود: سخنرانی پیش از خطبه‌ها و بیان یکی از خطبه‌ها با موضوع 9 دی، نواختن زنگ بصیرت در تمامی مدارس سطح استان، فضاسازی شهری، چاپ ویژه‌نامه 9 دی در رسانه‌ها، دیدار با خانواده شهدای 9 دی، ویژه برنامه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراسم کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در مهدیه مشهد، سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی در مصلی نماز جمعه سبزوار در روز پنجشنبه 7 دی، همایش بصیرت در مسجد جامع سبزوار با سخنرانی "علی‌اکبر رائفی‌پور"، همایش میثاق با ولایت در مصلی نماز جمعه قوچان با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه، همایش علمای شیعه و سنی در مهدیه تربت‌جام و‌غیره از دیگر برنامه‌های این ایام در سطح استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر‌اینکه 9 دی روزی بود که مردم فارغ از گرایش و سلیقه‌ای به‌صورت خودجوش در صحنه حاضر شدند، بیان کرد: این ملت قهرمان، رشید و شهیدپرور با پیروی از مقام معظم رهبری ضمن میثاق با ولایت فقیه فتنه‌گران را ناکام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها