مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: حمایت از ارزش‌های دینی ملت ایران اولین پیام حماسه 9 دی به جهانیان است.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۷۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
ربه گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، عباس محمدیان با بیان این‌که نهم دی‌ماه 1388 روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در این روز، ملت بزرگ و سرافراز ایران در حماسه‌ای بزرگ به خیابان‌ها آمدند و تجمع بزرگ و میلیونی عاشوراییان را برگزار کردند.

وی، محور این حضور را پاسخ به دشمنان انقلاب اسلام دانست و افزود: دشمنان تلاش داشتند در روز عاشورای حسینی ضمن زیر پا گذاشتن ارزش‌های دینی ملت ایران، از آن برای رسیدن به خواسته‌های سیاسی خود بهره‌برداری کنند که حرکت پرشور ملت ایران چنان گسترده بود که به‌حق، نهم دی‌ماه را به روز پیوند عاشورایی امام و ملت نام نهادند.

محمدیان به برشمردن پیام‌های حماسه نهم دی‌ماه پرداخت و گفت: حمایت از ارزش‌های دینی ملت ایران، اولین پیامی است که حرکت نهم دی برای جهانیان داشت، این حرکت نشان داد که باورهای دینی در رأس ارزش‌های آنان قرار دارد و این ملت هرگز وارد شدن خدشه‌ای به ارزش‌های دینی خود را نمی‌پذیرند.

وی، تجدید پیمان با ولایت و رهبری را دومین پیام حضور مردم درصحنه بیان کرد و افزود: دشمنان در فتنه 88 همه تلاش خود را برای جدایی ملت و رهبری به کار بستند و تلاش داشتند با استفاده از تبلیغات فریبنده خود، چنان وانمود کنند که میان ملت ولایتمدار ایران و رهبری فاصله ایجادشده اما مردم ثابت کردند «ولایت مداری»، همچنان اصلی‌ترین ساختار اعتقادی ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، انسجام و تحکیم ملی را دیگر پیام نهم دی‌ماه دانست و ادامه داد: پیام بسیار مهم حماسه بزرگ نهم دی‌ماه را باید نمایش بصیرت و آگاهی عظیم و سرفراز ایران اسلامی دانست، هرچند پس از انتخابات برخی از خواص با سکوت یا بیان نادرست برخی مسائل در مسیر نادرست قرار گرفتند اما ملت بزرگ ایران اسلامی، درسی بزرگ از بصیرت و آگاهی برای این افراد و جهانیان به نمایش گذاشتند.

وی، حضور میلیونی مردم را پایانی بر فضای غبارآلود شده کشور در آن روزها بیان کرد و تصریح کرد: مردم نشان دادند که نمود عینی بصیرت و آگاهی، اقدام و عمل به‌موقع در زمان مناسب است و سکوت نمی‌تواند راه‌کار پایان دادن به فتنه‌های طراحی‌شده از سوی دشمنان باشد.

محمدیان با بیان این‌که حضور حماسی مردم در صحنه، انقلاب را در برابر فتنه‌های دشمن بیمه کرد، گفت: اولین دستاورد نهم دی‌ماه، نمایش وحدت ملی بود که از مهم‌ترین شاخصه‌های ملت ایران، وحدت و هم‌صدایی است؛ تجدید پیمان ملت با نظام، دیگر دستاوردی است که می‌توان برای این حضور نام برد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب به‌ویژه آمریکا و صهیونیست‌ها که با غبارآلود ساختن فضای ایران در پی اهداف خویش بودند، در نهم دی‌ماه با پاسخ کوبنده ملت ایران مواجه شدند، پاسخی که سبب شد آنان دریابند که توانایی اجرای فتنه‌های خود در برابر ملت بزرگ و انقلابی ایران را ندارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، هشدار به فریب‌خوردگان بی‌بصیرت را دیگر دستاورد قیام مردمی 9 دی دانست و افزود: مردم ایران به کسانی که تحت تأثیر رسانه‌های غربی قرارگرفته و هم‌صدا با آنان از فاصله مردم از انقلاب، نظام و رهبری سخن می‌گفتند، درس بصیرت و آگاهی آموخت.

وی اظهار کرد: در شرایطی که غرب تلاش داشت از فتنه به‌ عنوان اقدامی برای تخریب جایگاه ایران اسلامی در میان کشورهای مسلمان و در نهایت به چالش کشاندن جایگاه بین‌المللی ایران بهره‌برداری کند، حماسه نهم دی خط بطلانی بر همه این تحرکات بود.

محمدیان ادامه داد: می‌توان گفت ملت ایران با حرکت عظیم خود و به نمایش گذاشتن بصیرت، آگاهی، وحدت و یکدلی، فتنه‌های دشمنان انقلاب و ایران را با شکست مواجه کرد و به جهانیان نشان داد هرگز حاضر به عقب‌نشینی از ارزش‌های دینی و انقلابی خود نیستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها