مؤسسه پیورپروفایل طی نظرسنجی از ۲ هزار نفر از شهروندان آمریکا اعلام کرد: آنها طی کریسمس حداقل یک کادو دریافت می‌کنند که از دریافت آن ناراضی هستند.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۶۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

 


به گزارش خبرگزاری بسیج،  مؤسسه پیورپروفایل اعلام کرد: طی نظرسنجی از ۲ هزار شهروند آمریکایی، آنها اعلام کردند که در طول برگزاری جشن کریسمس از میان کادوهای دریافت‌شده، حداقل یکی از کادوها مورد علاقه آنها نبوده است.

این موسسه اعلام کرد در صورتی که قیمت متوسط هر یک از این کادوهای ناخواسته را ۴۹.۵ دلار در نظر بگیریم، مردم آمریکا در کریسمس امسال کادوهای ناخواسته خود را  به ارزش تجمعی ۱۶ میلیارد دلار دور خواهند ریخت.

در میان افرادی که مورد نظرسنجی قرار گرفتند، یک‌چهارم آنها اعلام کردند که کادوهای ناخواسته خود را از دوستان خود دریافت کرده‌اند و ۵ درصد آنها نیز اعلام کرده‌اند بدترین کادوها را از رئیس خود گرفته‌اند. ۴۶ درصد از کادوهای ناخواسته شامل پوشاک و وسایل تزئینی بوده‌اند.

وسایل خانه و وسایل آرایشی نیز ازجمله کالاهای ناخواسته هدیه‌داده‌شده توسط افراد در طول جشن کریسمس در آمریکا به شمار می‌رود.

بر اساس نظرسنجی انجام‌شده کمترین نارضایتی مربوط به هدایایی می‌شود که در قالب لوح‌های فشرده موسیقی به افراد داده شده است.

نیویورک پست به مخاطبان خود گفته است که یکی از راه‌هایی که می‌توان به وسیله آن از دادن هدیه‌های ناخواسته پرهیز کرد، دادن کارت‌های هدیه است.

نیویورک پست همچنین ازمردم آمریکا خواسته تا به جای دور ریختن هدیه‌هایی که نمی‌خواهند، آنها را در اپلیکیشن‌های فروش مجازی به فروش بگذارند.

ارسال نظرات