مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:

9 دی؛ تجلی بصیرت مردم و روز رسوایی سران فتنه است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با بیان اینکه تجلی اراده مردم در 9 دی 88 آشکار شد، گفت: مردم در 9 دی یک بار دیگر در دفاع از نظام و ارزش‌های انقلاب به صحنه آمدند و از اسلام و انقلاب دفاع کردند.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۶۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ درخصوص حماسه عظیم و مردمی 9 دی گفت: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره بر حضور، عزم و اراده مردم شکل گرفته است چراکه در مقاطع مختلف انقلاب مردم حضوری فعال داشته و نقش خود را در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی ایفا کرده‌اند.

وی افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله توسط همین مردم اداره شد و این مردم هستند که در انتخابات مختلف حضور یافته و با رأی خود نظام اسلامی را مورد تائید داده و مدافع نظام اسلامی و انقلاب اسلامی بوده، هستند و خواهند بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: در فتنه سال 88 پس از اینکه فتنه‌گران و سران فتنه به بهانه‌های واهی بر گسترش و تداوم فتنه اصرار داشتند این مردم بودند که با هوشیاری و بصیرت انقلابی خود به صحنه آمده و بساط فتنه را جمع کردند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با بیان اینکه تجلی اراده مردم در 9 دی 88 آشکار شد، گفت: مردم در 9 دی یک بار دیگر در دفاع از نظام و ارزش‌های انقلاب به صحنه آمدند و در برابر حرمت‌شکنی‌ها و اهانت‌های عده‌ای معلوم‌الحال که جبهه استکبار و ضد انقلاب را در این فتنه همراهی می‌کردند از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

وی افزود: در حوادث 88 مردم وقتی که دیدند به امام حسین(ع) و عزاداران حسینی توسط فتنه‌گران اهانت شده است، یکپارچه، همدل و هم‌صدا با لبیک به ندای رهبری و پشت سر ولایت وارد صحنه شدند و این حضور جدی مردم بود که فتنه را مهار و توطئه دشمنان را خنثی کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: در حماسه 9 دی مردم در تمام نقاط کشور خودجوش وارد میدان شدند و در آن روز شاهد بودیم که جمعیت میلیونی برای دفاع از انقلاب و اسلام، و تجدیدی پیمان با آرمان‌های شهدا و ولی‌فقیه به صحنه آمدند و فتنه را خنثی کردند، و اگر نبود حضور مردم به راستی که معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتاد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد یادآور شد: در حماسه 9 دی مردم با بصیرت و انقلابی وارد صحنه شدند از این‌رو باید 9 دی را یوم‌الله نامید یعنی پیروزی حق بر باطل و در واقع تجلی اراده حق؛ در 9 دی مردم در صحنه حاضر شدند و بساط فتنه را جمع و سران فتنه را رسوا کردند و با صدای رسا حضور خود را در دفاع از نظام اعلام کردند.

وی افزود: هر ساله بایستی حماسه 9 دی را گرامی بداریم و حوادث فتنه 88 را بازگو و به نسل‌های آینده منتقل کنیم تا مبادا دشمن از ناآگاهی نسل‌های آینده سوء استفاده کرده و فتنه دیگری را به وجود آورند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: پاسداری و صیانت از 9 دی یکی از وظایف مجموعه‌های فرهنگی و رسانه‌ها است، رسانه‌ها بایستی جریانات و فتنه 88 را واکاوی کرده و روز 9 دی را به عنوان یوم الله گرامی بداریم.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با بیان اینکه مردم نقش مهمی در حماسه 9 دی داشتند، گفت: مردم حول محور اسلام حرکت می‌کنند، ملت ایران برای اجرای احکام دین اسلام به میدان می‌آیند چراکه اعتقاد واقعی به اسلام و قرآن دارند و مسئولان هم نباید از این اصل غافل شوند.

وی افزود: در شرایط اقتصادی موجود مسئولان بایستی به مقوله اسلام و جاری و ساری شدن این احکام در جامعه توجه داشته باشند؛ این اسلام و اعتقادات دینی است که مردم را به صحنه می‌آورد، مردم برای حفظ اسلام شهید داده‌اند پس مسئولان نسبت به اجرای آموزه‌ها و احکام دین توجه داشته باشند؛ باید اسلام ما از اسلام حقیقی نشأت بگیرد نه از غرب.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: مراکز علمی و فرهنگی ما باید به اسلام توجه داشته باشند و احکام آن را گسترش دهند، کردم ما نشان داده‌اند که به اسلام و اهل بیت(ع) اعتقاد دارند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد خاطرنشان کرد: اسلام است که مردم را در صحنه حاضر می‌کند، انقلاب ایران اسلامی است و ملت ایران برای گستشس دین انقلاب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات